Me and my Jla Loncin

De plaats om je voorsteltopic te maken.

Re: Me and my Jla Loncin

Berichtdoor YassinG » 14 jun 2013 16:28

Ik ben benieuwd naar wat ze gaan zeggen als ik ze ermee confronteer. Moet trouwens nog btw betalen bij het invoeren van de quad, dus eigenlijk betaal ik ook nog eens extra btw op die 250euro!
YassinG
50cc

Delen op

Share on Facebook Facebook

Berichtdoor Firehuntah » 14 jun 2013 16:45

Dacht dat ze misschien wat waren veranderd aangezien het bij oranjebeest zo goed is gegaan, niet dus. ;)

Maar heb je het volledige bedrag al betaald of alleen een aanbetaling? Want je kan heel makkelijk zien dat er gewoon een Loncin blok in het frame zit als je hem gaat halen, staat er gewoon op. Zoiezo kan ik op je foto al zien dat het een Loncin blok is. Dus gewoon weigeren die 250 euro extra te betalen als je nog niet het volledige bedrag hebt betaald.

Maar als je dit wel al hebt gedaan dan zul je het ook niet meer terug krijgen. Waarschijnlijk zullen ze je gaan bedreigen enzo, veel over terug te vinden hier op het forum.
E-Streetquad project - www.e-streetquad.nl
Firehuntah
500cc
500cc

Berichtdoor OrangeBeast » 14 jun 2013 16:48

Firehuntah schreef:Dacht dat ze misschien wat waren veranderd aangezien het bij oranjebeest zo goed is gegaan, niet dus. ;)

Maar heb je het volledige bedrag al betaald of alleen een aanbetaling? Want je kan heel makkelijk zien dat er gewoon een Loncin blok in het frame zit als je hem gaat halen, staat er gewoon op. Zoiezo kan ik op je foto al zien dat het een Loncin blok is. Dus gewoon weigeren die 250 euro extra te betalen als je nog niet het volledige bedrag hebt betaald.

Maar als je dit wel al hebt gedaan dan zul je het ook niet meer terug krijgen. Waarschijnlijk zullen ze je gaan bedreigen enzo, veel over terug te vinden hier op het forum.

ik heb tot nu nog weinig problemen gehad in vergelijking met andere heb natuurlijk wel kleine probleempjes zoals sensor en boutjes/moertjes los trillen
OrangeBeast
250cc

Berichtdoor YassinG » 14 jun 2013 17:10

Ik heb slechts een aanbetaling van 500euro gedaan. Als ik het dus goed begrijp bestaat een zongshen motorblok wel, maar leveren ze gewoon de standaard loncin motorblok en doen ze alsof het een zongshen is?
YassinG
50cc

Berichtdoor friesequad » 14 jun 2013 17:12

YassinG schreef:Ik heb slechts een aanbetaling van 500euro gedaan. Als ik het dus goed begrijp bestaat een zongshen motorblok wel, maar leveren ze gewoon de standaard loncin motorblok en doen ze alsof het een zongshen is?

:thumbup:
friesequad
500cc
500cc

Berichtdoor Firehuntah » 14 jun 2013 17:29

Precies zoals je zegt ja. Je krijgt hem gewoon standaard zoals hij uit China komt met een Loncin blok erin. Is overigens niks mis mee, alleen moet je natuurlijk niks extra gaan betalen voor iets dat je ook niet krijgt. ;)

Als je hem gaat ophalen gewoon even kijken net iets boven de schakelpook, daar staat Loncin op het blok. Laat je voor de rest niks wijs maken door hun, die 250 euro extra niet betalen.
E-Streetquad project - www.e-streetquad.nl
Firehuntah
500cc
500cc

Berichtdoor 4 wieltjes » 14 jun 2013 17:39

OrangeBeast schreef:ik heb tot nu nog weinig problemen gehad in vergelijking met andere heb natuurlijk wel kleine probleempjes zoals sensor en boutjes/moertjes los trillen

Tja 3 van de 4 voorbouten waar je motorblok aan vastzit is waren er bijna uit tijdens de rit,maar zeker niet veel problemen want je bent nog net niet in het ziekenhuis beland.
Je komplete km tellersensor gebeuren hebben ze verziekt maar relatief weinig problemen.

Ga er eens mee terug en kijk wat ze zeggen.

Sorry Yassin dat ik dit hier moet zetten in je topic maar het maakt me wat pissig.
ASKHOLE A person who constantly ask for your advice, yet always does the opposite of what you told them.
4 wieltjes
CQ supporter
CQ supporter

Berichtdoor YassinG » 14 jun 2013 18:31

Ik ben benieuwd wat ze gaan zeggen als ik opmerk dat er een loncin motorblok inzit..

Voor de rest hoop ik dat de problemen zullen meevallen.

Ik laat weten hoe het is gegaan van zodra ik ben geweest!

alvast bedankt voor de informatie
YassinG
50cc

Berichtdoor Remy » 16 jun 2013 20:29

YassinG schreef:Voor de rest hoop ik dat de problemen zullen meevallen.

En ben je nog levend terug gekomen? Hoe is het gegaan? Ik ben wel benieuwd.
Remy
400cc

Berichtdoor YassinG » 17 jun 2013 09:41

Op mijn aankoopbon stond 16/06 als afhaaldatum. Voor ik vertrok belde ik of mijn quad klaarstond. Blijkt dat die nog niet klaar is en ik gebeld word wanneer ik hem mag gaan halen.
YassinG
50cc

VorigeVolgende

Keer terug naar Me and my quad