Firehuntah schreef:Dacht dat ze misschien wat waren veranderd aangezien het bij oranjebeest zo goed is gegaan, niet dus.
Maar heb je het volledige bedrag al betaald of alleen een aanbetaling? Want je kan heel makkelijk zien dat er gewoon een Loncin blok in het frame zit als je hem gaat halen, staat er gewoon op. Zoiezo kan ik op je foto al zien dat het een Loncin blok is. Dus gewoon weigeren die 250 euro extra te betalen als je nog niet het volledige bedrag hebt betaald.
Maar als je dit wel al hebt gedaan dan zul je het ook niet meer terug krijgen. Waarschijnlijk zullen ze je gaan bedreigen enzo, veel over terug te vinden hier op het forum.
YassinG schreef:Ik heb slechts een aanbetaling van 500euro gedaan. Als ik het dus goed begrijp bestaat een zongshen motorblok wel, maar leveren ze gewoon de standaard loncin motorblok en doen ze alsof het een zongshen is?
OrangeBeast schreef:ik heb tot nu nog weinig problemen gehad in vergelijking met andere heb natuurlijk wel kleine probleempjes zoals sensor en boutjes/moertjes los trillen
YassinG schreef:Voor de rest hoop ik dat de problemen zullen meevallen.
Keer terug naar Me and my quad
Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 4 gasten