selwyn schreef:Sproeier is toch te groot. Aangezien je nu al met een sproeier grote bezig bent voor een openluchtfilter situatie.
Inhouden komt omdat hij nu verzuipt. Ik zou toch naar een 102 gaan en je luchtschroef eens op 1 slag open zetten. (360 graden)
DexterXL schreef:110 zou al een hele goede stap zijn, als er nu al kleur op zit, dan ben je er
bijna, dus niet met te grote stappen gaan nu
Let ook even op het toerental wat je nu max. haalt in zijn 3e versnelling
daaraan kan je ook zien of je een te grote sproeier erin hebt, dan haal je net
wat mindere toeren
DexterXL schreef:Nee, luchtschroef op minimaal 2 x 360 graden + 1x 90 graden
dat is eigenlijks standaard, 2 x 360 graden is je minimale uitgangspositie.
Origineel is 98 sproeier, prop de 104/106 er maar in, gasnaald in de middenstand,
bougie is wel de juiste versie, de D8EA is een warmere bougie als de D9EA,
maar dat zal je niet zo snel merken, is meer dat je na hele lange ritten, dus
een erg warme motor/cillinder hebt, dan is de vonk iets minder krachtig dan
met een D9EA, voornamenlijk merkbaar op hoge toeren.
Keer terug naar Me and my quad
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 8 gasten