EricNelissen schreef:Even een aandacht punt voor andere madmax rijders, pas op de smeernippels deze breken dus spontaan af , op beide quads afgebroken op de bovenste draagarm , bij een op de linker en bij de ander op de rechter.
Steven1191 schreef:Als ik me niet vergis schelen de egl en de loncin niet heel veel van elkaar.
De EGL is iets sneller, maar ook kleiner en smaller.
De EGL kan eventueel offroad met andere banden daar waar de JLA toch meer voor weggebruik is gemaakt dit zal dus liggen wat je er mee doet.
De JLA ligt ook iets breder op de weg, hierdoor mogelijk ook iets stabieler?
Ik had zelf ook keuze tussen beide, mijn voorkeur ging echter voor de JLA omdat ik alleen op wegen en mogelijk wat zand/grind paden rijd. verder geen offroad gebruik. Ook vond ik het zeer impresive dat de JLA gewoon 2.05m lang is.
ook de EGL is na mijn mening op 1e onderzoek zeer geschikt, volgens mij ligt het vrijwel gelijk aan elkaar op heel veel fronten
corrigeer me als en waar ik de fout in ga
Crazy-fredsel schreef:36km en eerste remprobleem
Iemand tips over hoe het beste te onluchten want na nader inspectie blijkt het halve systeem vol te zitten met lucht!
Ook blokkeerde mijn beide voorrem spontaan!
fred schreef:heeft iemand vam jullie ook ervaring met de EGL madmax 300 RX? 300 cc ( 32 pk) en een max. top snelheid van 125 km per uur?
fred schreef:trouwens volgens de site van egl zouden hun quads van de zelfde kwaliteit zin als bv een ktm yamaha of kawasaki!!
Keer terug naar Chinees of geen trek?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 14 gasten