hallo

De plaats om je voorsteltopic te maken.

hallo

Berichtdoor william » 28 sep 2010 20:32

hallo

ik wil me bij deze even voorstellen.

ik ben william (31) en woon samen met mijn vriendin in nieuw-buinen (drenthe). we hebben een zoontje van 14 maanden en de 2de is onder weg (15 weken).

na 3 jaar monteur bij fiat en 3 jaar in het autoschade vak te hebben gewerkt, werk ik nu als chef monteur bij een isolatiebedrijf van mijn ouders.

ik ben al een poosje gek van quads alleen komt het er elke keer niet van. ik ben me nu een beetje aan het orienteren wat ik wil en zoek. En mijn voorkeur gaat uit naar een bashan 200. ik heb altijd brommer gerepareerd als hobbie.

na de winter probeer ik 2de hands een bashan te kopen omdat ik eerst nog wat dingen thuis moet doen waar onder de garage uitbreiden zodat ik plek heb voor de bashan. en nog even de honda mt5 verkopen die klaar is na restauratie.

ik ben van plan om van de bashan een sm te maken. brede wegbanden verlagen etc.

ik had verder nog een vraag wat het verschil is tussen de 200cc en de 250cc? kwa vermogen etc en kwa betrouwbaarheid.

gr. william
william

Delen op

Share on Facebook Facebook

Re: hallo

Berichtdoor bashanboy » 28 sep 2010 21:10

welkom! :thumbup:
Bashan, goed keuze! Als het geld er is, ga dan zowiezo voor de 250cc!
Net ietsje meer vermogen en op een flink aantal punten verbeterd op zijn voorganger de 200cc ;)
bashanboy
CQ supporter
CQ supporter

Berichtdoor Shade » 29 sep 2010 16:20

welkom.
ik heb niet zoveel verstand van bashan dus daar geef k geen antwoord op :P
vraag het niet aan mij, ik ben ook maar een gek
Shade
100cc

Berichtdoor BDbashan » 30 sep 2010 15:39

welkom

als ik jou was zou ik cker gaan voor de 250cc qua vermogen doet het niet zo gek veel hoor trekt net iets langer door maar qua snelheid maakt het niks!

de 250cc bashan heeft stukken betere vering vooral achter!
de originele banden van de 250cc bashan zijn 10x beter dan de originele banden van een 200cc bashan.

maar let op denk aan de ''echte'' bashan kenbaar aan de goud kleurige bevestigingen van de voor veren want dan kun je probleempjes krijgen met onderdelen kan hoef niet!
TheBlackDiamond....... Fucking Legal Street Rules
BDbashan
400cc

Berichtdoor zweepspin » 30 sep 2010 16:25

welkom hier.

ik zou eens bij te koop kijken, staat vast wel iets bij.
zweepspin
300cc

Berichtdoor william » 30 sep 2010 18:26

dank jullie voor de info. ik ga dus opzoek naar een 250cc zonder de goudkleurige ophanging. ik heb geen belang bij problemen etc.

als ik uiteindelijk een 250cc vind moet ik dan nog op ddingen letten of is dit hetzelfde als de 200cc? spellingen etc?

gr. william
william

Berichtdoor BDbashan » 30 sep 2010 19:00

william schreef:dank jullie voor de info. ik ga dus opzoek naar een 250cc zonder de goudkleurige ophanging. ik heb geen belang bij problemen etc.

als ik uiteindelijk een 250cc vind moet ik dan nog op ddingen letten of is dit hetzelfde als de 200cc? spellingen etc?

gr. william

goede beslissing

verder kun je op de zelfde punten letten als bij een 200cc bashan
laat je niet afschrikken als die over de weg dwaalt want dat is kwestie van banden uit laten balanceren en de camber afstellen maar wel een mooie manier om wat van de prijs af tepraten!!!

succ6
TheBlackDiamond....... Fucking Legal Street Rules
BDbashan
400cc

Berichtdoor william » 10 okt 2010 18:17

ik ben een beetje aan het zoeken geweest. ik kom niet echt een 250 cc tegen die me aan staat wel wat 200cc bashans. de goudkleurige ophanging is die van de orginele bashan goud kleurig potje en een zilver kleurige bevesteging aan het frame??
william

Berichtdoor Chucky » 11 okt 2010 07:56

Welkom, Bashan is zeker veel quad voor weinig geld. Zoals de meeste al bovenstaand aangeven is de 250 op flink wat dingen aangepakt. Dus dat gaat je veel werk besparen, maar aangezien je aangeeft niet vies te zijn voor sleutelen kan je de 200 ook eventjes aanpakken. Succ6 met de aankoop :shh:
SHINERAY XY250STIXE Spyder
Je kunt pas quad rijden als je een Chinees kan berijden

Chucky
500cc
500cc

Keer terug naar Me and my quad