EGL Madmax gebruikers ervaringen

Algemene discussie, nieuwtjes etc. over de Bashan, JLA/Jinling, EGL, Spy, Shineray en andere Chinese quads. (Geen technische vraagstukken!)

Re: EGL Madmax gebruikers ervaringen

Berichtdoor Z@@lo » 04 mei 2014 09:03

hoeveel kilometer heb je nu ongeveer gereden met je quad?

die madmax knipperlichten zijn idd bagger. (ik heb ze op de camo zitten en ze vallen gewoon uit elkaar van ellende. wat ik echt schandalig vind voor knippers van 30 euro voor 2 stuks )

de tellerunit geef ik je groot gelijk in. die zou jaren mee moeten gaan (voorkomt ook gerommel met de kilometerstand als ze verkocht worden)

en die voorbocht hoort ook na een jaar niet af te breken. met uitzonderering dat je hem er af gehaald heb en daarna niet goed terug heb gemonteerd.
Afbeelding [url=https://www.qc-oldschoolbastards.nl[/url]
Z@@lo
Moderator
Moderator

Delen op

Share on Facebook Facebook

Berichtdoor scania-driver » 04 mei 2014 09:27

Voorbocht heb ik verwijderd omdat ie kapot was, knipperlichten zijn idd te duur. ik heb er ongeveer 4000km schat ik mee gereden, teller staat weer op 0 en hij doet het wel niet enz.
Afbeelding
scania-driver
450cc

Woonplaats: Utrecht/IJsselstein HOONIGAN ISacrime # dontgetcaught

Berichtdoor BBQBarman » 04 mei 2014 11:08

Knipperlicht is gewoon goed hoor
Kit tussen spuiten en zal niet meer kapot gaan
Teller doet het bij mij ook nog dag in de regen
En geen vocht binnen oude blok 8500 km
BBQBarman
CQ supporter
CQ supporter

Berichtdoor spides89 » 03 jul 2014 07:53

Op zich ben ik ontzettend tevreden over de Max Max Op het vermogen na.. Maar heb toch iets ontdekt waar ik niet heel vrolijk van wordt.

Volgens mij hebben de Maxjes vanaf 2013 een nieuwe tankdop. Deze draai je er niet meer op maar klik je een soort van vast. Als je hem los wilt maken dien je in het midden een knop in te drukken.

De vorige tankdop brak ik in 2-n. Nu was deze dop ook gespoten dus dat kon een oorzaak hebben.

Maar gisteren kwam ik er achter dat zelfs met de nieuwe dop, er benzine langs lekt als je de tank behoorlijk vol gooit. Ik heb dus de terug weg zeker een halve liter benzine verloren. Vrij jammer zeg maar....
spides89
300cc

Berichtdoor pmhvanes » 03 jul 2014 15:58

zit er geen rubberen ring bovenin de dop ik heb zelf de 2012 versie met de draaidop en daar zit een ring bovenin kun je er anders geen krijgen bij een bouwmarkt of zelf een snijden van rubber
Drive it like you stole it
pmhvanes
350cc

Berichtdoor scania-driver » 03 jul 2014 18:17

Ik vind de tankdop wel het minste, als je m onder de vulpijp houd heb je er ook geen last van.
Dat de tank is veranderd is één ding maar dat ze de rest niet hebben aangepast is slordig, zijplaten passen niet goed meer.
Ik vind het toch als of je een nieuwe auto koopt en en de deuren sluiten niet goed of de motorkap wil niet dicht.
Afbeelding
scania-driver
450cc

Woonplaats: Utrecht/IJsselstein HOONIGAN ISacrime # dontgetcaught

Berichtdoor BBQBarman » 03 jul 2014 19:55

:stupid:
Viel me ook op ja
oude tankdop is wel beter
Vul hem helemaal nokkie vol ruim 12 liter zonder te duwen
BBQBarman
CQ supporter
CQ supporter

Berichtdoor pmhvanes » 03 jul 2014 19:59

vandaag een nieuwe slechte ervaring opgedaan onder het rijden ging het knipperlicht weer heel snel en tegelijkertijd ging ook heel even het acculampje en het temp lampje aan en weer uit ik ben toen even gestopt en gekeken de knipperlichten branden wel dus ik ben doorgereden en bij terugkomst zette ik de max uit en liet hem op contact staan toen ik de knipperlichten aanzette ging het display uit .de accu op de lader gezet en gaf na 1 minuut al aan dat ie vol was daarna het display eraf gehaald en uit elkaar gehaald bleken twee weerstanden te zijn afgebroken lagen te rammelen in de teller de quad doet dus helemaal niets meer ik ga morgen proberen het weer te solderen je kunt zien waar ze moeten plus ik ga even met de accu naar waar ik hem gekocht heb en laat hem even doormeten ps ik had al een extra massa kabel aan gelegd als je het contact aanzet zie op de teller alles aanstaan op de display en hij gaat niet meer terug in de beginstand
pmhvanes
350cc

Berichtdoor BBQBarman » 03 jul 2014 20:15

Kan heel goed door de weerstand komen
Knipperd tie wel als je motor uit is?
BBQBarman
CQ supporter
CQ supporter

Berichtdoor pmhvanes » 03 jul 2014 22:13

een keer en dan valt alles uit van de display zet ik hem daarna weer op contact doet hij het weer zelfs als ik de remhandel inknijp valt alles uit
pmhvanes
350cc

VorigeVolgende

Keer terug naar Chinees of geen trek?