Zo na een tijdje druk geweest te zijn ben ik weer terug. Onder tussen is de Quad in mijn bezit

. Zaterdag 19 januari kreeg ik bericht dat het kenteken binnen was. Die zondag maar gelijk halen dacht ik. Samen met me maatje en de bus met laadklep van me werk naar menno (EGL). Na de zeer goede en informatieve ontmoeting met menno was het eerst tijd voor een bak koffie. Want wat was het bagger koud die zondag, na de koffie hebben we de Quad op de klep gezet en de bak in gereden. Na wat gepraat was het tijd om weg te rijden, nou niet dus de auto starte dus niet meer. Na wat gekloot hadden we de goede pool gevonden om de auto te kunnen starten. Terug naar huis rijden was een belevenis zelf, het sneeude als een gek. En zoals altijd in NL gaat dan iedereen in eens 10km per uur rijden, dus de rit die heen 30 minuten duurde was nu ruim 75 minuten geworden. Uit eindelijk kwam ik bij me ouders aan waar ik hem even kon stallen tot dat ik hem verzekerd had. Want ik had weer eens mazzel, want ik belde zaterdag een half uur te laat naar de anwb om hem op verzekering te zetten. Maar goed dat was de volgende dag geregeld en ook gelijk maar ff op naam laten zetten bij het postkantoor. Dus ik kon gaan rijden

en nog wel gelijk in de sneeuw. Die ouwe van mij zij

das niet zo slim jonge, BOEIEND ik wil gewoon rijden

. Dus de donderdag en de vrijdag er op vrij gevraagd op werk en gekregen. Dus het werd tijd voor mij om de eerste aanpassingen te gaan doen. Hier een aantal foto's