Remy / EGL Madmax

De plaats om je voorsteltopic te maken.

Re: Remy / EGL Madmax

Berichtdoor friesequad » 25 jan 2013 08:50

Remy schreef:Ik zal het eens proberen. Qua stuiteren op de weg valt het goed mee. De komende tijd zal ik toch het nodige moeten gaan klussen aan de quad. Zowieso wilde ik nog een fatsoenlijke voetpomp kopen dan hoef ik niet elke keer 50 cent bij het tankstation te dokken

moeten jullie daar voor betalen bij de tank :o ..... moet niet gekker worden.... :crazy:
friesequad
500cc
500cc

Delen op

Share on Facebook Facebook

Berichtdoor akkie » 25 jan 2013 09:42

friesequad schreef:
Remy schreef:Ik zal het eens proberen. Qua stuiteren op de weg valt het goed mee. De komende tijd zal ik toch het nodige moeten gaan klussen aan de quad. Zowieso wilde ik nog een fatsoenlijke voetpomp kopen dan hoef ik niet elke keer 50 cent bij het tankstation te dokken

moeten jullie daar voor betalen bij de tank :o ..... moet niet gekker worden.... :crazy:

Dat is vrij normaal hoor :mrgreen: , hier is er één waar je niet hoeft te betalen bij de grotere bezine stations moet je gewoon 50 cent erin gooien.
akkie
350cc

Berichtdoor friesequad » 25 jan 2013 09:51

akkie schreef:
friesequad schreef:

Dat is vrij normaal hoor :mrgreen: , hier is er één waar je niet hoeft te betalen bij de grotere bezine stations moet je gewoon 50 cent erin gooien.

ooh oke dan valt het hier dus mee graties :thumbup:
friesequad
500cc
500cc

Berichtdoor BBQBarman » 27 jan 2013 15:45

Ja wel minder der zijn nog maar weinig waar je niet hoeft te betalen der is in lisse nog maar 1 die gratis is
En kan gelukkig gewoon thuis pompen
BBQBarman
CQ supporter
CQ supporter

Berichtdoor hans caspers » 27 jan 2013 15:50

ik heb bij mijn auto sinds een jaar stikstof in de banden,dit werkt goed.dus over een paar weken ga ik de set velgen eronder zetten die ik van sandhi heb overgenomen en dan gaat daar ook stikstof in.en dan hoef je ze niet meer op te pompen.
mijn twee meiden op de quad
hans caspers
Erelid
Erelid

Berichtdoor 4 wieltjes » 27 jan 2013 16:44

OMG word dit een bandenpomp topic !!!!!
ASKHOLE A person who constantly ask for your advice, yet always does the opposite of what you told them.
4 wieltjes
CQ supporter
CQ supporter

Berichtdoor friesequad » 27 jan 2013 16:45

:stupid: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
friesequad
500cc
500cc

Berichtdoor Remy » 02 feb 2013 17:20

Om te voorkomen dat het een bandenpomp en waar kost het geen 50cent topic te laten worden, mijn nieuwste updates.

Het pakketje van EGL motorsport is binnengekomen, dus ben gelijk aan het klussen geslagen. Ketting en oude tandwielen zijn verwijderd.

Afbeelding

Ja ik moet de achterbrug even een keertje schoonmaken. Maar dat komt wel voor de opbouwfase. Het nieuwe 17T voortandwiel gemonteerd. Dat werkte allemaal best prima:
Afbeelding

Mijn nieuwe achtertandwiel past niet direct over de houder heen, dus moet het forum nog even nalezen hoe ik die het makkelijkste kan bevestigen.

Verder staan dan nog op de to-do lijst schoonmaken van de brug / frame, smeerpunten na lopen en bijvullen. Testrondje met met de nieuwe setup en daarna een olieverversen. Als laatste wil ik mijn radiator loshalen om een fatsoenlijke bescherming te monteren.
Remy
400cc

Berichtdoor dimpower » 02 feb 2013 17:49

als ik me niet vergis moet voor dat achtertandwiel de as los.lees maar eens madmax topic's na daarvoor.zal je zeker terugvinden.
Waarom gemakkelijk als het ook moeilijk kan!
dimpower
Moderator
Moderator

Berichtdoor friesequad » 02 feb 2013 18:48

dimpower schreef:als ik me niet vergis moet voor dat achtertandwiel de as los.lees maar eens madmax topic's na daarvoor.zal je zeker terugvinden.

heb ik al gemaild :thumbup: :thumbup:
friesequad
500cc
500cc

VorigeVolgende

Keer terug naar Me and my quad