Veel plezier hier en met je JLA! Is zeker een mooie in die kleur.
Dankje en Rood/Zwart vond ik zelf ook wel een hele mooie combi. Wat ik ook mooi vind (Ik zal hier later wel even een foto van maken) is dat de hele achterbrug ook met rood carbon is. Minder kans op roest!!
No matter what happends, control the outcome! It's on you, always has been. Always will be.
Dat is wel heel apart dan, wil ik graag wel een foto van zien. Dit heb ik nog niet gezien op een JLA. Was dit standaard of is dit naderhand door iemand gedaan?
Moment ik ga wel even snel een fototje schieten. Geen idee de beste man vanwie ik hem overgekocht heb had hem net 3 week, en vond hem toch te laag bij de weg zitten. (De man was 60 en kocht elk jaar een nieuwe quad)
No matter what happends, control the outcome! It's on you, always has been. Always will be.
Dit vond ik zelf ook wel wonderbaarlijk, en mn kameraad ook. Aangezien hij ook een JLA Loncin had konden we ze mooi naast elkaar vergelijken. En bij hem was dit inderdaad ook niet zo.
Ja alleen de ketting moet ik binnenkort even aanspannen, dit ga ik doen zodra al die witte meuk weg is, kan ik hem tenminste weer fatsoenlijke uit het hokje krijgen