wolfford egl mad max

De plaats om je voorsteltopic te maken.

Re: wolfford egl mad max

Berichtdoor pmhvanes » 12 okt 2012 15:27

Gisteren nog een mooie rit gemaakt na de aanpassingen zoals de beugel voor het zadel en de nieuwe banden ik moet zeggen dat rijdt wel heel relaxter geen schudden meer,kom ik terug rij ik hem zonder de helm van de oprit de garage in hoor ik een rammelend geluid ik heb er naar gezocht en gevonden was me bovenste uitlaatklem los,bout verdwenen en de rubber,de klem hing nog aan de uitlaat
Drive it like you stole it
pmhvanes
350cc

Delen op

Share on Facebook Facebook

Berichtdoor pmhvanes » 13 okt 2012 12:40

Ik had toen gelijk een mail naar q gestuurd om te vragen of ze me een rubber konden opsturen,ging ik na het eten de gang op om de post op te rapen zat de rubber er al bij,dus weer even de garage in en er weer op gezet dus de max is weer compleet met dank aan q
pmhvanes
350cc

Berichtdoor pmhvanes » 16 nov 2012 16:59

ik heb me dinsdag een paar reflectors gehaald en die heb ik me op de quad gemaakt witte voor voor en rode voor achter,voor zitten ze onder het voorspatbord ,waar de verbinding van de stangetjes zit,achter heb ik ze aan het gaatjes alluminium vast gemaakt van de hielbars,lijkt me s'avonds wel veiliger zodat ze kunnen zien dat het geen motor/bromfiets/scooter is
pmhvanes
350cc

Berichtdoor Remy » 16 nov 2012 18:35

Dat is ook exact de reden waarom ik extra verlichting voor heb gemonteerd. Al 2x werd ik aangezien voor een scooter door een automobilist. Toch vervelend als je 125 cm breed bent.
Remy
400cc

Berichtdoor BBQBarman » 17 nov 2012 01:34

Remy schreef:Dat is ook exact de reden waarom ik extra verlichting voor heb gemonteerd. Al 2x werd ik aangezien voor een scooter door een automobilist. Toch vervelend als je 125 cm breed bent.

Zo jij hebt brede schouders wat eet gij dan?
BBQBarman
CQ supporter
CQ supporter

Berichtdoor Remy » 17 nov 2012 13:09

BBQBarman schreef:Zo jij hebt brede schouders wat eet gij dan?

Gezonde Hollandse kost in combinatie met een sleutel Chinees en voila het eindresultaat is daar.
Remy
400cc

Berichtdoor friesequad » 17 nov 2012 20:56

en dan moet je eens bedenken hoe hij uuuh in een auto rijdt op de fiets door een smalle steeg of gewoon door de voor deur gaan ja het valt niet mee breedt te zijn .... :crazy:
friesequad
500cc
500cc

Berichtdoor Remy » 20 nov 2012 09:27

friesequad schreef:en dan moet je eens bedenken hoe hij uuuh in een auto rijdt op de fiets door een smalle steeg of gewoon door de voor deur gaan ja het valt niet mee breedt te zijn .... :crazy:

Er valt goed mee te leven hoor. (Ik hoef m´n Chinees niet overal mee naar toe te nemen) :lol: :lol: :lol:
Remy
400cc

Berichtdoor pmhvanes » 06 dec 2012 13:16

net de quad nog even gestart,na ongeveer twee weken niet meer te hebben gereden,met volle choke start hij niet wel met 3 kwart bleef mooi lopen,ik moet de ketting nog wat bijspannen en de olie moet weer worden vervangen,staat nu 2500 km op de teller,moet wel eigenlijk nog wat vanaf ik denk zelf 100km wat hij niet klopt,ben nu even bezig met een nieuw stikker design,met behoud van de oude ik heb ze namelijk toen zelf erop geplakt en er laat nog geen los,helm heb ik ook al aangepast quad wordt ook zo
pmhvanes
350cc

Berichtdoor pmhvanes » 10 jan 2013 15:37

ik heb ook wat spulletjes binnen gekregen die ik besteld had,handkappen van acerbis,en handvatten van dmp,plus een nieuwe voorbumper,komt er waarschijnlijk pas in de zomer op, daar ik hem moet
aanpassen plus een paar rollen folie voor het nieuwe uiterlijk ,de handkappen en handvatten moet ik even kijken of dat morgen lukt
pmhvanes
350cc

VorigeVolgende

Keer terug naar Me and my quad