Shineray spyder600cc

Voor de hardcore pimpers en verbouwers van de quads.

Re: Shineray spyder600cc

Berichtdoor Bryan » 29 okt 2012 21:59

op een motorfiets 1:16,maar op een quad met veel meer lucht weerstand zal het toch flink wat minder zijn.
Bryan
350cc

Delen op

Share on Facebook Facebook

Berichtdoor Customquad » 29 okt 2012 22:22

Past Cker maar net maar ja een mm is vrij zolang niks maar ergens tegen aan loopt is uit goed en dat gebeurt niet dus....en we zullen zien hoe lang we er mee rijde het is en blijft een hobby en veel rijd ik zo ie zo niet ..... Al rij ik er 100 km mee dan doe ik er nog de hele zomer mee haha en anders wordt het vaker tanken ... Tankstations genoeg dus hahaha en wie weet als ie klaar is gaat ie wel de verkoop in en bouw ik weer wat nieuws hahaha maar eerst zelf genieten !!!,! Hahaha
Customquad
300cc

Berichtdoor Sgtnic » 29 okt 2012 22:27

Shineray 600cc schreef:Hahaha achhhhh jullie weten altijd wel wat te vragen eh ? Hahah ja zadel past er nog perfect op dus ook dat is geen probleem hahaha de quad is nu bijna helemaal klaar nog lippen ergens verzinnen voor knipperlichten en nog lippen voor de kappen ... Alleen weet ik dus nog niet wat ik met de kappen wil want wil het liefst dat het blok bedekt word...en aangezien ik daar ook de knipperlichten weer op moet aan passen ken ik dat ook niet doen ...dus zal wel weer ff duurden voor k weer verder kan maaaaaaar als iemand ideeën hebt hoor ik ze GRAAGGGG daar zou ik nou blij mee zijn hahahah

Wie niet vraagt blijft maagd ;)

VWB de kappen. Je kan uiteraard 2 afneembare kappen plaatsen op het frame aan de blokzijdes...kan je dan nog enigzins verfraaien uiteraard maar hoe het er dan uitziet met de rest van de kappen :?: :?: Of hoe het er in het algemeen uit ziet :?: :?: maar een standaard kappenset van een quad die de motor afdekt kan ik me niet zo herinneren...Lijkt me ook niet echt standaar chinees aangezien je dan ook weer zit met de warmte van je blok tov de plastic kap die je erop doet
Met een wok blijf je bezig
Sgtnic
350cc

Berichtdoor Customquad » 29 okt 2012 22:43

Ja denk nog steeds dat het de raptor 700 kappensets wordt alleen blijf je het blok dan wel zien in zijn geheel .... Dat is minder maar goed blijf nog denken en heb er geen haast mee dus ga nu eerst de motorsteunen aflassen en hem eerst is ff laten proefdraaien .... Ook ben ik nog niet helemaal Cker van mijn voet pedalen.... Vin het niet lelijk maar ook niet mooi en wil dr ook Cker nog Nefbars op ...... Maar goed ik blijft denken en uit komt wel goed net als de bashan 610cc die door mijn broer nog steeds met veel plezier bereden wordt hahah
Customquad
300cc

Berichtdoor Customquad » 03 nov 2012 10:45

zo gezegd zo gedaan !! NEFBARS zitten erop gehecht !!!

schakel pedaal is geen probleem , alleen rempedaal wordt weer ff vogelen maar komt ook wel weah goed haha bij deze weer wta foto's !!
Customquad
300cc

Berichtdoor hans caspers » 03 nov 2012 10:57

ziet er goed uit. waar ik over denk voor het bedekken van het blok, is van een honda mtx die had zijkappen zodat je het blok niet zo zag. met wat aanpassingen zal jij er wel wat van kunnen maken.
mijn twee meiden op de quad
hans caspers
Erelid
Erelid

Berichtdoor Customquad » 03 nov 2012 11:11

Oké ik ga wel even kijken op internet wat je bedoeld laat er nog wat over horen bedankt
Customquad
300cc

Berichtdoor Kevin:D » 03 nov 2012 11:32

Ziet er goed uit met die nerfbars de gele netten passen er ook mooi bij :mrgreen:
Met een chineesje heb je altijd een feesje :P
Kevin:D
250cc

Berichtdoor Customquad » 03 nov 2012 12:35

Haha dank je wel , ja klopt want deze zaten er ook al op toen ik de quad kocht alleen wilde ze eerst weg laten maar vin het tog wel beter staan eigenlijk.... Dus vandaar dat ik ze tog vermaakt heb en er weer op gezet heb alleen denk ik niet dat de rest geel blijft .... Twijfel nog is wel minder werk als ik dat doe want dan hoeft niet heel de quad uit elkaar haha maar ben niet zo gek op geel dus denk dan weer dan ma wel uit elkaar .... Dus ook daar ben ik nog niet over uit
Customquad
300cc

Berichtdoor Customquad » 10 nov 2012 12:58

jaja weer nieuwe foto's van het eindresultaat MET KAPPEN !!!

( worden tog gewoon de orginele shineray kappen om het tog nog zo veel mogelijk op de orginele quad te laten lijken !! )

voorkap moet ik nieuw bestellen want die heb ik vergald omdat ik DACHT dat ik deze niet meer ging gebruiken maar goed !!

quad moet nu nog volledig uit elkaar om wat dingen af te lassen en te verstevigen en om hem uiterraard een kleurtje te geven dus het zal nu voorlopig ff rustig zijn kwa foto's hier want daar gaat nog wel ff over heen gr andré
Customquad
300cc

VorigeVolgende

Keer terug naar projecten