Remq schreef:BBQBarman schreef:Remq schreef:winter stalling
in de winter word het pas leuk
Remq pas op je velgen he
Wat een rot grap![]()
Peanut schreef:Ja, die grap was niet leuk...
Gewoon een rubberen band van een botsautootje om je quad....klaar!
hans caspers schreef:twee jaar geleden heb ik ook veel plezier gehad in de sneeuw.
toen lag er heel veel sneeuw op zondag,ben toen een stukje gaan rijden en bij ons in het forepark hadden ze toen niets schoongemaakt ik ging die kant op en achter me aan kwam een politie auto , maar die redden het niet door de sneeuw
Ricardo1989 schreef:Gister een stuk gereden, komt er een met een oude opel compleet beslagen zo de weg op zetten zonder mij gezien te hebben.
Ik rem uit reactie maar claxoneer en kwak het grote licht er ook meteen op om maar ff duidelijk te maken dat ik er ook nog was.
Valt me de quad uit![]()
Dus ik van de quad af, met mn zaklamp app in de tank geschenen, ja wel wat weinig dus kraantje dan maar op reserve.
Tjiep tjiep tjiep x10 en niet starten heh, gvd!!
Dus dat werd lopen, 6 km met een jla naar huis lopen.
Ik doe niks aan sport en rook zware van nelle pff wat een hobby ey!
Kom dus zijkersnat thuis, spring onder de douche en ga nog eens na wat er gebeurt was en wat het zou kunnen zijn.....
![]()
Tussen de claxon en het grotelicht zit een rode knop, dodemans knop cq start onderbreker.
Dus je raad het al, ik na het douchen gelijk de garage in en ja hoor, heb ik die kolere knop dus ingedrukt tijdens alle frustratie
Keer terug naar Chinees of geen trek?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten