DexterXL schreef:Tuurlijk is de EGL wel geschikt voor constant 90km/h.....de tijd dat je dit constant kan rijden
in NL is te kort om het blok te mollen

DexterXL schreef:Tuurlijk is de EGL wel geschikt voor constant 90km/h.....de tijd dat je dit constant kan rijden
in NL is te kort om het blok te mollen
Ryosuke schreef:Ik heb een paar 90 km/h wegen als ik naar het werk rijdt en tis net daar waar ik de quad voor wil gaan gebruikenOok voor in het weekend natuurlijk, maar wanneer het mooi weer is ook om te gaan werken. De afstand is een 25-30 km enkel en er zitten zelfs wat 120 km/h wegen bij. Niet dat die snelheid mijn doel is ofzo, maar als ik 100 haal wil ik ook af en toe 100 kunnen rijden
Ik zou wel kiezen voor de straatversie dan eerlijk gezegd. Echt in de bossen rijden ga ik toch niet doen.
friesequad schreef:madmax street versie
lager dan de offroad dus minder windt vang en lichter banden
en standard zo beetje 95 km
er zijn hier mensen die heben hem op zo 105 km gekregen
BBQBarman schreef:friesequad schreef:madmax street versie
lager dan de offroad dus minder windt vang en lichter banden
en standard zo beetje 95 km
er zijn hier mensen die heben hem op zo 105 km gekregen
Hahhahha ja ik 107 op de teller dan maar ik weeg maar 60
Onverantwoord om zonder gordel te rijden met zo'n gewicht.BBQBarman schreef:Hahhahha ja ik 107 op de teller dan maar ik weeg maar 60
4 wieltjes schreef:Off-topic:Onverantwoord om zonder gordel te rijden met zo'n gewicht.BBQBarman schreef:Hahhahha ja ik 107 op de teller dan maar ik weeg maar 60
On-topic: vraag het verschil aan Menno van EGL die heeft ze beiden.
Peanut schreef:Ryosuke schreef:Ik heb een paar 90 km/h wegen als ik naar het werk rijdt en tis net daar waar ik de quad voor wil gaan gebruikenOok voor in het weekend natuurlijk, maar wanneer het mooi weer is ook om te gaan werken. De afstand is een 25-30 km enkel en er zitten zelfs wat 120 km/h wegen bij. Niet dat die snelheid mijn doel is ofzo, maar als ik 100 haal wil ik ook af en toe 100 kunnen rijden
Ik zou wel kiezen voor de straatversie dan eerlijk gezegd. Echt in de bossen rijden ga ik toch niet doen.
De afstand en snelheid zouden toch meer wijzen op het feit dat jij misschien een zwaardere quad nodig hebt. Tenzij je altijd tussen de 95-100% volgas wilt rijden. 120 kan je wel vergeten. Maar je mag ook 70 op die wegen geloof ik. Scheelt weer.
Keer terug naar Chinees of geen trek?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten