Remy schreef:Sproeier 110 heb ik helaas niet in het setje bijgeleverd gekregen. (101,103,105,107,108,112,114,116,117,121)
Ik heb mij vergist met de sproeiers in plaats van 102,104,106 heb ik 103,105,107 gekregen.
Maar goed terug ontopic zojuist gemonteerd:
Sproeier 103 - Lucht 2 slagen - Naald middenStationair liep hij 1400 rpm en startte direct zonder moeilijk gedoe. Wegrijden, optrekken en opschakelen ging prima met slechts beperkte plofjes in de uitlaat.
3e versnelling 7200 rpm zonder stoten/schokken
4e versnelling 6300 rpm (93km/h op teller) zonder stoten/schokken
Ik heb ongeveer 12 kilometer gereden en bij thuiskomst was de bougie wit van kleur.
Verdere opmerkelijke zaken: De temperatuurmelding gaat knipperen / constant branden op een gegeven moment, terwijl de koelfan niet aanslaat. Je zou toch verwachten dat eerst de fan begint te draaien en als hij het niet voor elkaar krijgt de melding op het display begint te branden als zijnde oververhitting. Bij thuiskomst even de sensor overbrugd en de koelfan sprong aan en na ongeveer 1 minuut ging het lampje op het display uit.
O ja en 1 van de beugels van de uitlaat is afgebroken. Je blijft bezig met die wok.

Maar goed terug naar de carburateur en de juiste instelling. Wat is de beste vervolg stap. Luchtschroef minder of andere sproeier?