friesequad egl madmax 250

De plaats om je voorsteltopic te maken.

Re: friesequad egl madmax 250

Berichtdoor friesequad » 30 aug 2012 04:35

heb ketting nu losser gezet

maar kan nog niet echt testen het nederlandse weer zit weer tegen

mijn open lucht garage word nat ! :wtf:

dexter een crossmotor veering is ook iets minder stug als een straat versie

dus zo veel spelling doe ik toch maar niet :thumbup:

heb wel offroad machine maar daar doe ik nog niet zo wild :lol:
Avatar gebruiker
friesequad
500cc
500cc
 
Berichten: 2159
Geregistreerd: 24 jun 2012 16:23

Delen op

Share on Facebook Facebook

Re: friesequad egl madmax 250

Berichtdoor friesequad » 31 aug 2012 19:22

nou heb ff 60 km gereden

en ja dames en heren het was de ketting :thumbup:

het reed allemaal super ( aangezien ik met niks kan vergelijken en gauw tevreden ben kan dat snel haha :lol: )

zal dit weekend met her egr klep bezig
kan ik gelijk zien of dat echt werkt :thumbup:
Avatar gebruiker
friesequad
500cc
500cc
 
Berichten: 2159
Geregistreerd: 24 jun 2012 16:23

Re: friesequad egl madmax 250

Berichtdoor ahmet » 31 aug 2012 22:46

Mooi zo :thumbup:
Groeten AhMeT
Avatar gebruiker
ahmet
350cc
 
Berichten: 539
Geregistreerd: 08 jun 2012 23:21
Woonplaats: Gorinchem

Re: friesequad egl madmax 250

Berichtdoor DexterXL » 01 sep 2012 06:48

friesequad schreef:

dexter een crossmotor veering is ook iets minder stug als een straat versie

dus zo veel spelling doe ik toch maar niet :thumbup:

heb wel offroad machine maar daar doe ik nog niet zo wild :lol:

Dat gaf ik ook al aan, crossmotor 3 vingers hoog, nu weet ik niet hoe groot
je handen en vingers zijn, maar 3 vingers bij mij is al gauw 5/6 cm
Dit is natuurlijk wel incl het naar beneden doorhangen, dus dan kom je op een
op en neergaanden speling van 3 cm, als je dat nu op zo'n 1/1,5 cm op en
neer hebt, dan zit je prima, dan klappert hij ook niet met terug schakelen ;)
Aangezien het lastig te bepalen is wat de middenstand van je ketting is, roepen
ze altijd de totale speling, en dan is 2/3 cm tussen volledig neer en omhoog
gewoon zat en wel te meten......
Yamaha FZ6S Fazer 2004

http://www.fotodennis.webnode.nl

Het wok-patent......aan sleutelen komt geen end !!
Avatar gebruiker
DexterXL
500cc
500cc
 
Berichten: 3244
Geregistreerd: 11 jun 2011 23:00
Woonplaats: Noord-West Veluwe

Re: friesequad egl madmax 250

Berichtdoor friesequad » 01 sep 2012 07:16

DexterXL schreef:
friesequad schreef:

dexter een crossmotor veering is ook iets minder stug als een straat versie

dus zo veel spelling doe ik toch maar niet :thumbup:

heb wel offroad machine maar daar doe ik nog niet zo wild :lol:

Dat gaf ik ook al aan, crossmotor 3 vingers hoog, nu weet ik niet hoe groot
je handen en vingers zijn, maar 3 vingers bij mij is al gauw 5/6 cm
Dit is natuurlijk wel incl het naar beneden doorhangen, dus dan kom je op een
op en neergaanden speling van 3 cm, als je dat nu op zo'n 1/1,5 cm op en
neer hebt, dan zit je prima, dan klappert hij ook niet met terug schakelen ;)
Aangezien het lastig te bepalen is wat de middenstand van je ketting is, roepen
ze altijd de totale speling, en dan is 2/3 cm tussen volledig neer en omhoog
gewoon zat en wel te meten......


oke op die manier dan komt het wel goed :thumbup:

mmmh mijn 3 vinger ff meten komt op 6.2 cm :lol:

de middelste is het dikst :lol:
Avatar gebruiker
friesequad
500cc
500cc
 
Berichten: 2159
Geregistreerd: 24 jun 2012 16:23

Re: friesequad egl madmax 250

Berichtdoor friesequad » 01 sep 2012 14:01

nou heb die egr klep er af nog niet getest

was klein uurtje werk moest zelf ff zo stuk ijzer maken om gat te dichten

die op de cabarateur paste een 55 cm spijker in ff kleiner gemaakt

en een struk van de slang er weer over heen om spijker te houden en dicht te krijgen

maken met wat je kan vinden zal ik maar zegen :thumbup:

in mijn ogen moet de cilinder meer druk heben omdat nu alles door de uitlaat moet

maar ja dat zijn mijn gedachten er over :thumbup:
Avatar gebruiker
friesequad
500cc
500cc
 
Berichten: 2159
Geregistreerd: 24 jun 2012 16:23

Re: friesequad egl madmax 250

Berichtdoor dimpower » 01 sep 2012 15:02

[quote="friesequad"]nou heb die egr klep er af nog niet getest

was klein uurtje werk moest zelf ff zo stuk ijzer maken om gat te dichten

die op de cabarateur paste een 55 cm spijker in quote]

serieuse spijkers heb jij liggen :D
Waarom gemakkelijk als het ook moeilijk kan!
Avatar gebruiker
dimpower
Moderator
Moderator
 
Berichten: 6342
Geregistreerd: 11 jul 2010 18:45
Woonplaats: Veurne(België)

Re: friesequad egl madmax 250

Berichtdoor friesequad » 01 sep 2012 15:31

dimpower schreef:
friesequad schreef:nou heb die egr klep er af nog niet getest

was klein uurtje werk moest zelf ff zo stuk ijzer maken om gat te dichten

die op de cabarateur paste een 55 cm spijker in quote]

serieuse spijkers heb jij liggen :D


shit daar zeg je wat :oops:

55 mm :lol:
Avatar gebruiker
friesequad
500cc
500cc
 
Berichten: 2159
Geregistreerd: 24 jun 2012 16:23

Re: friesequad egl madmax 250

Berichtdoor dimpower » 01 sep 2012 21:07

dacht ik al :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Waarom gemakkelijk als het ook moeilijk kan!
Avatar gebruiker
dimpower
Moderator
Moderator
 
Berichten: 6342
Geregistreerd: 11 jul 2010 18:45
Woonplaats: Veurne(België)

Re: friesequad egl madmax 250

Berichtdoor DexterXL » 01 sep 2012 22:43

Je kan dat tuitje van/uit je spruitstuk draaien, en dan past er een boutje in :idea:

Afbeelding

als je goed kijkt zie je hem zitten......
Yamaha FZ6S Fazer 2004

http://www.fotodennis.webnode.nl

Het wok-patent......aan sleutelen komt geen end !!
Avatar gebruiker
DexterXL
500cc
500cc
 
Berichten: 3244
Geregistreerd: 11 jun 2011 23:00
Woonplaats: Noord-West Veluwe

VorigeVolgende

Keer terug naar Me and my quad

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 4 gasten