
Remq schreef:een linkje
http://ykjinling.en.alibaba.com/videoshow.html
er is nu ook een 300 cc blok voor je jla als het goed is passend..
xScorxPiusx schreef:Remq schreef:een linkje
http://ykjinling.en.alibaba.com/videoshow.html
er is nu ook een 300 cc blok voor je jla als het goed is passend..
Die 300cc staat er fuel: gas/diesel gaat het een dieseltje worden ofzo![]()
![]()
En als je dan een andere tandwielverhouding op de 300 aanbreng.dimpower schreef:met een andere tandwielverhouding gaat de 250cc er voorbij.
4 wieltjes schreef:En als je dan een andere tandwielverhouding op de 300 aanbreng.dimpower schreef:met een andere tandwielverhouding gaat de 250cc er voorbij.
Dan gaat die toch weer de 250 voorbij,of mis ik nu iets ?
4 wieltjes schreef:En als je dan een andere tandwielverhouding op de 300 aanbreng.dimpower schreef:met een andere tandwielverhouding gaat de 250cc er voorbij.
Dan gaat die toch weer de 250 voorbij,of mis ik nu iets ?
dimpower schreef:4 wieltjes schreef:En als je dan een andere tandwielverhouding op de 300 aanbreng.dimpower schreef:met een andere tandwielverhouding gaat de 250cc er voorbij.
Dan gaat die toch weer de 250 voorbij,of mis ik nu iets ?
inderdaad daar heb je wel gelijk in maar zo kan blijven doorgaan.het kan altijd beter en sneller maar waar stopt dit dan?voor de prijs die je voor zo'n 300cc blokje betaald tik je beter een donormotor op de kop en doe je meteen een deftige motorswap ipv relatief veel geld tegen te gooien voor amper 50cc meer.
Frank (Spiderpig) heeft bv 2 donors te koop(met een pak meer vermogen) staan waarvoor je evenveel moet neerleggen dan dat je voor die 300cc zal moeten betalen als die 300cc nog niet duurder uitkomt met transportkosten erbij.dus die 300cc vind ik persoonlijk weggegooit geld als het je wilt doen voor het iets meer vermogen.
Keer terug naar Chinees of geen trek?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten