DexterXL schreef:Ja, was bij mijn Bashan met nieuwe draagarmen en stuurstangen ook zo,
is niet erg zolang hij niet zoekt met rijden
Maar is dat ook zo bij je madmax?
DexterXL schreef:Ja, was bij mijn Bashan met nieuwe draagarmen en stuurstangen ook zo,
is niet erg zolang hij niet zoekt met rijden
sandhi,; schreef:ik heb dat ook! ik ben er sinds kort ook achter wat het is.. ik dacht eerst dat de moer niet ver genoeg aangedraait was.. maar bij mij is het dus : je heb het gat waar het draadeind van je stuurstang in zit... dat gat is een paar milimeter te groot en daarom heb ik speling misschien hetzelfde verhaal bij de rest van de chinezen.. oplossing een flinterdun busje laten draaien of iets dergelijks.. is al vanaf dag 1 zo.. dus je weet niet beter.. maar na de zomer ga ik er wel wat aan doen..
BBQBarman schreef:sandhi,; schreef:ik heb dat ook! ik ben er sinds kort ook achter wat het is.. ik dacht eerst dat de moer niet ver genoeg aangedraait was.. maar bij mij is het dus : je heb het gat waar het draadeind van je stuurstang in zit... dat gat is een paar milimeter te groot en daarom heb ik speling misschien hetzelfde verhaal bij de rest van de chinezen.. oplossing een flinterdun busje laten draaien of iets dergelijks.. is al vanaf dag 1 zo.. dus je weet niet beter.. maar na de zomer ga ik er wel wat aan doen..
Thanks Sandhi dat is bij mij precies het zelfde geval nu weet ik wat de oorzaak is
Ik wou idd de moer aandraaien
BBQBarman schreef:Maar is dat ook zo bij je madmax?
selwyn schreef:Heb ik ook gehad en een nieuwe kraan gestoken. (vandaar die opmerking over die filter)
Keer terug naar Chinees of geen trek?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten