....geen idee, zal even de schuur in duiken.........
en weer terug:
bougie past zich aan, aan de kleur van de quad....zwart!!!
dus ik ga terug naar de 98 sproeier, en ga weer van voren af aan beginnen....
selwyn schreef:Hm, raar met je sproeiers ben benieuwd wat de 96 zou doen.
Killswitch afkoppelen zou ik niet doen. Je weet nooit wanneer je de tik er op moet geven in geval van. En tevens gebruik ik hem om de boel uit te zetten zodat mijn koelfan nog even door blijft draaien als de boel warm staat.
dimpower schreef:selwyn schreef:Hm, raar met je sproeiers ben benieuwd wat de 96 zou doen.
Killswitch afkoppelen zou ik niet doen. Je weet nooit wanneer je de tik er op moet geven in geval van. En tevens gebruik ik hem om de boel uit te zetten zodat mijn koelfan nog even door blijft draaien als de boel warm staat.
blijft de koelfan dan niet draaien als hij heel warm heeft wanneer je hem stil legt?de jla loncin doet dit wel.zelfs met de sleutel eraf.gebeurd regelmatig als ik na een rit hem in de garage zet dat hij nog een minuut blijft draaien nadat de motor af is gezet en sleutel uitgetrokken is.
DexterXL schreef:Ik heb mijn koelvin nog geen 1 keer gehoord dat hij draaide..... zal hem eens
doorverbinden, kijken of hij het wel doet.
Heb nu de 96 sproeier erin, onbalast minstens de 7700 tpm en soms de 7900 tpm
kan hem in zijn 3 nu zeker doortrekken tot 6900 tpm en in zijn 4e loopt hij
105 km/h bij 6200 tpm met een tandwielverhouding 17-48.
Als alles mee zit, heb ik woensdag eind vd middag weer tijd om de Co te gaan
meten, dus bij tijd en droogweer hebben we dan weer wat meer meetgegevens
om te vergelijken, en voordat de vraag weer komt.....ik loop al naar de schuur
voor de kleur van de bougie.....
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast