nou op quadbenelux staat een hele uitgebreide uitleg en die zegt dat je eerst moet beginnen met de hoofdsproeier, pas als je de kleur van de bougie goed hebt moet je pas met de gasnaald gaan spelen.
http://quadforumbenelux.com/viewtopic.php?f=8&t=3664maar dat merk ik ook want in het laag heb ik niks, maar wat ik merk is dat ie iets beter is geworden in zijn top maar nog niet helemaal geweldig ik had eigelijk zelf het idee dat hij wel wat meer mag.
in het midden trekt ie als een gek, ik hoop dat ik de top goed afgesteld krijg, zat op 95 vanmiddag bij 5 a 6000 toeren, harder ging weer niet want dan kom je weer een stoplicht of auto tegen.
de egr klep heb ik er gewoon vanaf geschroefd, en precies als black spyder al zij in het egr klep topic.
dat gekke tuitje naast de uitlaat heb ik van zn lipje afgezaagd, daar een M8 draad in getapt en er toen een bout in gedraaid.
dat slangetje op je inlaat spruitstuk heb ik gewoon laten zitte, aan het eind een bout in gepropt met een slangklem erover heen en ergens vastgezet met een ty-rip.
ik zal morgen wat meer fotos maken maar zal inderdaad ff hoger gaan met de sproeiers thanks.