Algemene discussie, nieuwtjes etc. over de Bashan, JLA/Jinling, EGL, Spy, Shineray en andere Chinese quads. (Geen technische vraagstukken!)
door dimpower » 15 jan 2012 10:39
ja de eerste jla loncin streetquad met turbo.zou wel leuk zijn.eerst de andere aanpassingen en misschien deze zomer voor de turbo gaan.

Waarom gemakkelijk als het ook moeilijk kan!
-

dimpower
- Moderator

-
- Berichten: 6342
- Geregistreerd: 11 jul 2010 18:45
- Woonplaats: Veurne(België)
door DxJ » 15 jan 2012 10:41
The best engine in the world is the vagina. It can be started with one finger, it is self-lubricating,
it takes any size piston, and it changes its own oil every four weeks.
It's only a pity that the management system is so temperamental
-

DxJ
- 400cc
-
- Berichten: 606
- Geregistreerd: 14 dec 2011 14:31
- Woonplaats: tongeren belgie
door dimpower » 15 jan 2012 10:54
misschien tegen de volgende clubdag

Waarom gemakkelijk als het ook moeilijk kan!
-

dimpower
- Moderator

-
- Berichten: 6342
- Geregistreerd: 11 jul 2010 18:45
- Woonplaats: Veurne(België)
door slowstart » 15 jan 2012 11:36
dimpower schreef:heb nog eens gekeken.333euro met de flenzen en alles erbij + verzending en zo.zal inderdaad op een 400 euro komen denk ik.

staat nog wel op mijn verlanglijstje maar eerst heb ik nog andere aanpassingen.
Daar kwam ik ook al op uit alleen moet je niet je kop laten vlakken om je compressie te verlagen bij een auto werkt dat volgens mij namelijk wel zo dacht ik! er komt toch best wel veel bij kijken!
Sven
Mad-maxxed
-
slowstart
- 400cc
-
- Berichten: 679
- Geregistreerd: 09 jul 2011 05:52
- Woonplaats: zoetermeer
door fretje-pitbull » 15 jan 2012 13:11
normaal moet je de compressie verlage bij turbo gebruik
maa dat is tezien hoeveel druk het turbotje maakt en dan nog kan je het pingelen tegen gaan met een intercoolertje
-

fretje-pitbull
- Moderator

-
- Berichten: 3349
- Geregistreerd: 13 feb 2010 05:23
- Woonplaats: langemark/belgie
door dimpower » 15 jan 2012 15:45

terwijl we dan toch bezig zijn.....
Waarom gemakkelijk als het ook moeilijk kan!
-

dimpower
- Moderator

-
- Berichten: 6342
- Geregistreerd: 11 jul 2010 18:45
- Woonplaats: Veurne(België)
door slowstart » 15 jan 2012 16:29
dat zal er dan wel vet uitzien zo'n wok met turbo en een intercooler

Ik gok datje zo'n 600 euro kwijt bent voor de hele boel dus zeker wel iets om goed over na te denken
Sven
Mad-maxxed
-
slowstart
- 400cc
-
- Berichten: 679
- Geregistreerd: 09 jul 2011 05:52
- Woonplaats: zoetermeer
door fretje-pitbull » 15 jan 2012 17:13
mss nog combineren met injectie :p
-

fretje-pitbull
- Moderator

-
- Berichten: 3349
- Geregistreerd: 13 feb 2010 05:23
- Woonplaats: langemark/belgie
door dimpower » 15 jan 2012 17:14
alles bij elkaar zou het inderdaad een aardige duit kosten.intercoolertje valt niet van zo hoog maar het weer iets die er bij komt.we zien wel.als ik dit doe is het voor het plezier.het is niet dat die turbo echt hoeft maar de quad is een hobby en moet iets doen om bezig te blijven. rijden alleen is voor mij geen hobby.heb nu wat gespaart om enkele dingen te veranderen.dan terug sparen en zien we wel.heb er wel zin in.

he fretje niet overdrijven he.het zal toch ergens moeten stoppen he.

Waarom gemakkelijk als het ook moeilijk kan!
-

dimpower
- Moderator

-
- Berichten: 6342
- Geregistreerd: 11 jul 2010 18:45
- Woonplaats: Veurne(België)
door fretje-pitbull » 15 jan 2012 17:50
intercooler is denk ik niet nodig met dergelijk turbo'tje, je zou er enkel een groter turbogat van hebben,
met injectie heb je geen probleem met je drukvulling anders moet je kijken voor andere dichtingen in je turbo te steken en zo een blowtrou systeem te maken
ofwel moet je maken dat je je vlotterkamer ook onder druk kunt zetten
hoe wil je het doen met olie toevoer?
afvoer is poepsimpel
-

fretje-pitbull
- Moderator

-
- Berichten: 3349
- Geregistreerd: 13 feb 2010 05:23
- Woonplaats: langemark/belgie
Keer terug naar Chinees of geen trek?
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 5 gasten