ik zag ook al zoiets op een duits forum.. nu begrijp ik waarom, waarschijnlijk omdat me duits niet zo goed is, maar de staat dus zo veel kracht op dat het krom trekt, vond het ook al vervelend dat je de sporing niet kon stellen, gelukkig ziet het er bij mij nog niet zo uit omdat mijn ophang punten bestaan uit 2 massieve blokken rvs.. ik w8 ff af hoe het ombouwen verloopt eventuele tegenvallertjes, en anders ga ik me zelf er denk ik ook deze winter aan wagen..
staat inderdaad niet recht meer.ga het dit weekend toch eens checken bij de mijne.ik zal er wel nog zoveel geen kms opzitten hebben als jij hejoki maar zou het toch graag voorkomen voor in de toekomst.
het problem is dat het niet gelagerd is en er al te veel spelling op de as zit als je hem helemaal vast trekt veert hij niet meer zit je hem iets losser dan heb je al spelling eigenlijk zou je er teflon bussen voor moeten maken .
nee stuurstangen moet ik verlengen kijken of ik verlengbussen kan krijgen verder zijn mijn remslangen ook tekort kijken of ze die ergens op maat kunnen maken
flexibele remleidingen kan je universeel in verschillende lengtes krijgen.
hieronder een site waar je universele remleidingen kan kopen op lengte die je wil met ook vanalles van koppelingen/leidingen en zo die verkrijgbaar zijn om ze zelf te maken. http://www.optitune.nl/tuning-styling-r ... 259d41978f
bussen van de a-armen zijn 11mm dus m10 bouten hebben nu al spelling (zijn gelaste bussen dus een naad in het midden wat al spelling veroorzaakt) ik ga de bussen uitboren met 12 mm