slaat de fan op de radiator wel aan? als ik mijn quad 1 minuut laat draaien vanuit koude motor is ie ook al 70+graden welke luchtfilter heb je erop zitten?
ikbat schreef: Ook met passagier merk je geen verschil. ik heb wel ster het idee dat hij begrenst is. dus na de check-up ga ik ook kijken of en waar de begrenzing zit
Met 2 personen bovenop een starre achteras. Houd wel in de gaten dat je achterbrug"rubbers" dan snel aan vervanging toe zijn door de wringing in bochten e.d. Voor jou "probleem" zou ik ook s een race cdi zien te proberen.
Heb wel s met 2 gereden. Maar er ontstond teveel wrijving. Misschien is het ook echt iets voor de Shineray spider hoor.... achteras is wel 1.30 breed totaal.
Ik denk dat hoe korter je achteras is....hoe meer gewicht je erop kunt zetten in de bochten...
1e zwaktepunt vandaag gevonden. De ketting was gebroken. Maar gelijk vervangen voor wat meer qualiteit. Maar verder rijd hij nog steeds perfect. O ja met de ketting ben ik er ook achter gekomen dat het bijgeleverde gereedschap kliko vulling is. Dus ook maar wat beter spul in gestopt. Scheeld een hoop wanneer ik een keer iets nodig heb,)
Het is nu te donker om een fatsoenlijke foto te maken. Morgen ga ik wat fototjes maken en online zetten.
Ps ik heb de 1na laatste van deze inporteur. Hij heeft een zilvere staan nog als iemand interesse heeft ffe een pb sturen. Dan krijg je zijn contact gegevens. Scheeld 2600 met q traiding