K weet niet of er iemand al heeft gezecht tegen je dat je goed bezig bent vandaag, Anders bij deze Je bent goed bezig vandaag. Ga die tip zeker gebruiken
Volgens mij heb je em toch net, Heb je geen testritje gemaakt dan had je het al kunnen weten toch?
Rij dat ding eerst eens netjes in kijk hoe die dan rijdt nog steeds niet goed. Vraag dan aan de verkoper of hij er geen zwaarder blok in kan lepelen dan houd je ook nog wel je garantie naar mijn idee!
Zou hem morgen ophalen, helaas heb ik net een telefoontje gehad dat het kenteken is vertraagd. De verkoper is eigelijk voornamelijk een inporteur van alle soorten vervoersmiddelen. Heeft alleen een loods en geen echte garage. Weet nie of hij echt kan helpen. Da inrijden ga ik zoizo doen maar t is nooid te vroeg om te voorberijden
Als je een 200 cc blok hebt zal je niet makkerlijk 120 rijden Als je dat wilt zorg wel dat je betere remmen neemt betere banden en zulk zoort dingen Zorg dat tie eerst minder toeren rijd door tandwiel te vervangen. Vervolgens kan je grotere carb plaatsen en andere luchtfilter En als je nog sneller wilt moet je de uitlaat vervangen voor een grotere Als je iets doet doe het wel veilig
Dat veilig ben ik het helemaal mee eens. Nu je het over een uitlaat hebt wie weet heeft iemand er een andwoord over. Iemand heeft me ooid wijs gemaakt dat een 2takt vermogen uit de uitlaat haald . En een 4takt niet. Volgens die beredenatie zou een snelle uitlaat op een 4takt niets uit halen. Zit hier een kern van waarheid in??
Dat was een paar dagen geleden op de site besproken En er wordt gezegt dat je tegen druk nodig hebt bij een 2 tact en bij een 4 tact niet Dus wat ik hoor als je een uitlaat hebt met een grotere diameter zal die sneller rijden.
ik ben ffe aan t kijken voor een onbegrensde cdi. weet iemand of wanneer de cc's kloppen en de stekkers passen het standaard de goede is. of is het merk afhankelijk.