zoals je zelf zegt is dat een vermoeden... ik zou wel ff de startmotor demonteren om te kijken of alles nog heel is in de behuizing en de tandjes van beide wieltjes... en dan nog 1 keer alles doormeten, want zo'n startmotor gaat niet zomaar verrot
4 wieltjes schreef:Haal dat klereding eraf en zet er ff spanning op. Is dat zo moeilijk ?
4wieltjes kan het misschien iets vriendelijker en iemand in zijn waarde laten? ik zal hem er van het weekend eens afschroeven en met een transformator er stroom op zetten.
iemand een idee hoe je dit het makkelijkst los kan halen? zie dat er een uitlaatbocht eigenlijk voorzit namelijk! die demonteren en dan loshalen? of is er een makkelijkere mogelijkheid?
Helaas voor jou was dit mijn vriendelijkste tekst als ik een irritatietekst tegenkom. Door blijven hameren op iets wat een paar posts al was gezegt en dan nog niet begrijpen dat je de startmotor ook los kan testen. Zelfs mijn schoonmoeder begrijpt het nog. Lees de teksten er maar op na.
btw je startmotor zit niet bij je uitlaatbocht.
ASKHOLEA person who constantly ask for your advice, yet always does the opposite of what you told them.
Er is meerdere malen aangegeven door jou en door anderen dat er een erg grote kans is dat de startmotor kapot is. Het kan irritaties opwekken als er niks mee word gedaan en er op doorgegaan word.