frame gaat nog flink onderhanden genomen ga een heel nieuw kader maken met rechthoekige buizen t moet toch verlengd worden.. van de week wat buizen halen en dan lekker knutselen
Denk dat onze 750 , toch ook ongeveer zo moet worden . Veel vermogen vraagt om een lange achteras en ervaring is er (te) weinig. Dus bouwen en uitproberen. Succes, Frank
was er ook al even op gaan zitten je moet echt een beetje voorover hangen om te sturen voetjes naar achter het gaf wel een machtig gevoel! en dan rijdt ie nog niet eens ik denk dat ie nog wel weer 10cm korter wordt in het midden, maar de lente beviel me eigenlijk wel
Zo hey mooi project man!! Ben erg benieuwd naar als die klaar is. Vind die banden van jou ook echt werelds vet! Kan je me niet een berichtje sturen met waar je ze weg hebt en wat ze moeten kosten? en heb je je voor velgen vervangen door nog een set achtervelgen of lijkt dat zo?
Enige punt waar ik een beetje overin zit is dat de quad me zo iets te lang lijkt om nog lekker door de bochten te gaan en zo weer sneller over de kop kan gaan.
dit zijn volgens mij standaard velgen van deze quad alg moto en q trading en en quadtuning hebben ze ook maar volgens mij kan het nooit lekker rijden zulke platte banden het ziet er wel leuk uit.