@Tjobbie, Ik neem aan dat je vrij neemt wanneer je kindje geboren is, dan heb je het na een week thuis vertoeven, luiers verschonen, voeden wel zo'n beetje gehad dus we zien je wel op de clubdag dan kun jij eens op een chinees quadje rijden.
Ik heb nog een weekje nodig denk ik, ik moet de bedrading nog goed aansluiten en wegwerken, nummerplaat erop en ik wacht nog op een led knipperlicht relais die ik besteld heb bij ALG, en ik moet de sporing nog nakijken omdat ik hem achter verlaagd heb.
hoe bedoel je ?? , ik heb een relai waar weerstand in zit , maar op de voorense niet , heb ik los weerstandjes er tussen moeten doen , omdat ik die later ook naar led heb verwisselt , eerst zaten er gewonen op , maar die sprongen steeds kapot , door de schokken.
kijk niet naar het merk quad maar kijk naar de quadrijder.
hij bedoelt dat als je led lichten neem met een standaard knipperrelais dat je dan weerstanden moet gaan gebruiken dan is een ledknipperrelais (leuk scrabbelwoord) beter
een led relais heeft maar een heel klein vermogen nodig om te knipperen. een led relais is electronisch geregeld ipv. de normale knipperrelais. oftewel knipperd deze altijd op het juiste moment ongeacht of je er meer of minder ledjes aan hangt.