jla loncin ervaring..

Algemene discussie, nieuwtjes etc. over de Bashan, JLA/Jinling, EGL, Spy, Shineray en andere Chinese quads. (Geen technische vraagstukken!)

Re: jla loncin ervaring..

Berichtdoor BBQBarman » 12 nov 2012 12:28

Ricardo1989 schreef:Nee ik dacht alweer aan een technisch mankement wat nogal eens voorkomt.
Maar 1 ding, die knop vergeet ik nooit meer.
Harde leer school.

Maarja een jaar of 10terug was ik eens op een motor treffen en daar was er 1 die drukte bij motoren die knop in waardoor mensen ook zoiets hadden van; net deed ie het nog.
Dus dan werd ook terplekke de bougie eruit gehaald tot dat er nog meer motoren niet wouden starten toen ging er bij een een lampje branden.
Je hebt dus ook mensen die dat leuk vinden om bij een ander te doen en dan niks te zeggen

Ja me neefje van 2 vind dat ook leuk
BBQBarman
CQ supporter
CQ supporter

Delen op

Share on Facebook Facebook

Berichtdoor slowstart » 12 nov 2012 15:52

Dus nu stoppen met roken :D :D ik kan niet anders dan lachen hierom.

Sven
Ricardo1989 schreef:Gister een stuk gereden, komt er een met een oude opel compleet beslagen zo de weg op zetten zonder mij gezien te hebben.

Ik rem uit reactie maar claxoneer en kwak het grote licht er ook meteen op om maar ff duidelijk te maken dat ik er ook nog was.

Valt me de quad uit :evil:
Dus ik van de quad af, met mn zaklamp app in de tank geschenen, ja wel wat weinig dus kraantje dan maar op reserve.

Tjiep tjiep tjiep x10 en niet starten heh, gvd!!
Dus dat werd lopen, 6 km met een jla naar huis lopen.
Ik doe niks aan sport en rook zware van nelle pff wat een hobby ey!

Kom dus zijkersnat thuis, spring onder de douche en ga nog eens na wat er gebeurt was en wat het zou kunnen zijn.....

:idea:
Tussen de claxon en het grotelicht zit een rode knop, dodemans knop cq start onderbreker.
Dus je raad het al, ik na het douchen gelijk de garage in en ja hoor, heb ik die kolere knop dus ingedrukt tijdens alle frustratie :lol:
Mad-maxxed
slowstart
400cc

Berichtdoor Ricardo1989 » 12 nov 2012 17:32

BBQBarman schreef:
Ricardo1989 schreef:Nee ik dacht alweer aan een technisch mankement wat nogal eens voorkomt.
Maar 1 ding, die knop vergeet ik nooit meer.
Harde leer school.

Maarja een jaar of 10terug was ik eens op een motor treffen en daar was er 1 die drukte bij motoren die knop in waardoor mensen ook zoiets hadden van; net deed ie het nog.
Dus dan werd ook terplekke de bougie eruit gehaald tot dat er nog meer motoren niet wouden starten toen ging er bij een een lampje branden.
Je hebt dus ook mensen die dat leuk vinden om bij een ander te doen en dan niks te zeggen

Ja me neefje van 2 vind dat ook leuk

Ja haha precies
Jinling JLA-21B-250cc / 2013 - a.k.a. THE HULK
Ricardo1989
200cc

Berichtdoor Ricardo1989 » 12 nov 2012 17:33

slowstart schreef:Dus nu stoppen met roken :D :D ik kan niet anders dan lachen hierom.

Sven
Ricardo1989 schreef:Gister een stuk gereden, komt er een met een oude opel compleet beslagen zo de weg op zetten zonder mij gezien te hebben.

Ik rem uit reactie maar claxoneer en kwak het grote licht er ook meteen op om maar ff duidelijk te maken dat ik er ook nog was.

Valt me de quad uit :evil:
Dus ik van de quad af, met mn zaklamp app in de tank geschenen, ja wel wat weinig dus kraantje dan maar op reserve.

Tjiep tjiep tjiep x10 en niet starten heh, gvd!!
Dus dat werd lopen, 6 km met een jla naar huis lopen.
Ik doe niks aan sport en rook zware van nelle pff wat een hobby ey!

Kom dus zijkersnat thuis, spring onder de douche en ga nog eens na wat er gebeurt was en wat het zou kunnen zijn.....

:idea:
Tussen de claxon en het grotelicht zit een rode knop, dodemans knop cq start onderbreker.
Dus je raad het al, ik na het douchen gelijk de garage in en ja hoor, heb ik die kolere knop dus ingedrukt tijdens alle frustratie :lol:

Ja nu wel, ik kon toen wel huilen haha
Jinling JLA-21B-250cc / 2013 - a.k.a. THE HULK
Ricardo1989
200cc

Berichtdoor akkie » 13 jan 2013 16:50

Dat had ik dus toen ik 2 dagen geleden de quad van de aanhanger tilde en we hem niet aankregen (was al donker). Wij ding proberen aan te duwen maar nee hoor.

Toen kwamen we deze rode knop tegen, je raad het in het midden gezet en gaan met die banaan haha.

Moet zeggen heb nu zon 80km gereden en het valt me alles mee, op dat getril en gezoek na voelt het wel degelijk aan.
akkie
350cc

Berichtdoor Remq » 13 jan 2013 17:55

Het trillen en zoeken is best makkelijk te verhelpen met ander tandwiel en goede banden
Wie vraagt is een dwaas voor 5 minuten, wie niet vraagt blijft altijd een dwaas
Remq
CQ supporter
CQ supporter

Berichtdoor akkie » 13 jan 2013 18:21

Laten die nou net onderweg zijn :)

Heb ook maar cat vervanger, sport/race bobine en uitgeboort t stuk besteld, ligt alles klaar.

Kan je trouwens gewoon scooter handvaten erop gooien? Vind die plastic dingen zo waardeloos
akkie
350cc

Berichtdoor Remq » 13 jan 2013 18:33

Ja heb ik ook gedaan moet je alleen de gas hendel in korten
Wie vraagt is een dwaas voor 5 minuten, wie niet vraagt blijft altijd een dwaas
Remq
CQ supporter
CQ supporter

Berichtdoor dimpower » 13 jan 2013 18:35

handvaten is perfect vervangbaar.deze moeten bij mij ook nog vervangen worden.eerst de achterkant verbreden en de remmen scheiden.
catvervanger???uitgeboord T-stuk??? :arrow: :arrow: :arrow: weggegooid geld jongen.is een kwartiertje werk om beide te doen bij deze die erop zit.
Waarom gemakkelijk als het ook moeilijk kan!
dimpower
Moderator
Moderator

Berichtdoor akkie » 13 jan 2013 19:06

dimpower schreef:handvaten is perfect vervangbaar.deze moeten bij mij ook nog vervangen worden.eerst de achterkant verbreden en de remmen scheiden.
catvervanger???uitgeboord T-stuk??? :arrow: :arrow: :arrow: weggegooid geld jongen.is een kwartiertje werk om beide te doen bij deze die erop zit.

True, maar nu heb ik reserve onderdelen :) samen koste het nog geen 100 euro.

Remmen scheiden? Je bedoelt achter?
akkie
350cc

VorigeVolgende

Keer terug naar Chinees of geen trek?