wolfford egl mad max

De plaats om je voorsteltopic te maken.

Re: wolfford egl mad max

Berichtdoor BBQBarman » 06 sep 2012 22:01

Tja bijbaantje benzine gaat omhoog
BBQBarman
CQ supporter
CQ supporter

Delen op

Share on Facebook Facebook

Berichtdoor pmhvanes » 09 sep 2012 19:49

Ik wilde gisteren voor mijn rit even de lampen enz testen,bleek opeens dat er voor aan een kant een stuk of vier leds niet meer branden,toen er even op getikt met een vinger en ze deden het weer,het volgende was toen ik de alarmlichten aanzette toen deed een hele kant niets meer,ik ben toen gaan rijden zo`n 70 km en toen ik terug was dacht ik even kijken wat het probleem is,toen deden ze het weer,ik heb het niet meer meegemaakt
Drive it like you stole it
pmhvanes
350cc

Berichtdoor Remq » 09 sep 2012 21:12

pmhvanes schreef:Ik wilde gisteren voor mijn rit even de lampen enz testen,bleek opeens dat er voor aan een kant een stuk of vier leds niet meer branden,toen er even op getikt met een vinger en ze deden het weer,het volgende was toen ik de alarmlichten aanzette toen deed een hele kant niets meer,ik ben toen gaan rijden zo`n 70 km en toen ik terug was dacht ik even kijken wat het probleem is,toen deden ze het weer,ik heb het niet meer meegemaakt

Spookjes :evil: 8-)
Wie vraagt is een dwaas voor 5 minuten, wie niet vraagt blijft altijd een dwaas
Remq
CQ supporter
CQ supporter

Berichtdoor selwyn » 10 sep 2012 11:05

Bekend probleem. Trek maar eens een kabel van de - pool van je acu naar je frame. En het mysterie is opgelost. Of zoek maar eens op "massa" op het forum.
Iets wit waar pit in zit!
selwyn
400cc

Berichtdoor pmhvanes » 10 sep 2012 18:07

ok maar het werkt nu goed ik zal het in de gaten houden,maar nu het volgende ik had al lange tijd een klak geluid aan de voorkant rechts,ik had er al naar gekeken en dacht dat het de remblokjes deden,dus even alles uitelkaar de schijf is ook niet helemaal recht,toen bleek dat het de lagers waren ik heb het losgedraaid en opnieuw ingesteld ,was die moer veel te vast aangedraaid,ik ben daarna even gaan rijden en het geluid is weg,dan zal ik de andere kant ook maar eens nakijken,die dat hebben vastgedraaid hebben er helemaal geen bal verstand van,lagers moet je aandraaien tot er geen speling is en dan is het goed,bij mij zat ook de rechter fusee helemaal naar achter gekanteld en de rubber lag open,dat heb ik een tijd geleden ook al gefikst,zo vind je iedere keer iets nieuws
pmhvanes
350cc

Berichtdoor selwyn » 10 sep 2012 19:59

Beter om je lagers dan meteen te vervangen. Als ze eenmaal een tik gehad hebben heb je kans op vastlopers.
Iets wit waar pit in zit!
selwyn
400cc

Berichtdoor pmhvanes » 12 sep 2012 10:24

ok zal ik doen,hier nog een paar dingen die ik gedaan of gemaakt had
Afbeelding het is carbon folie en dit
Afbeelding een rooster voor dat grote gat bij het stuur,dat chroom wat je ziet is allu folie ik had namelijk wat krasjes enz in de voorkant van de tank
pmhvanes
350cc

Berichtdoor Remq » 12 sep 2012 21:37

Nice .. :thumbup:
Wie vraagt is een dwaas voor 5 minuten, wie niet vraagt blijft altijd een dwaas
Remq
CQ supporter
CQ supporter

Berichtdoor pmhvanes » 13 sep 2012 16:10

ik heb net de voorste lagers vernieuwd ,ik heb daarna de lagers bekeken en open gemaakt conclusie een hele kant links nog mooi in het vet en de rechterkant bijna droog aan allbei de kanten van het lager
pmhvanes
350cc

Berichtdoor pmhvanes » 16 sep 2012 10:20

ik zag gisteren toen ik de afdekhoes erover deed dat rechts achter de quad smaller is als voor ,net even gemeten zit 8 cm in,de quad rijd goed ook rechtdoor ik heb zelfs al eens allebeide handen los van het stuur gehad,wel met lage snelheid natuurlijk,mijn vraag is dit een fout of klopt er iets niet met de as? want die kun je natuurlijk nooit uitlijnen op deze manier
pmhvanes
350cc

VorigeVolgende

Keer terug naar Me and my quad