door brandweerman112 » 08 maart 2012 21:33
Heb vandaag een oudere buurtgenoot ( mevrouw van middelbare leeftijd )gesproken. Deze hield mij aan tijdens het toeren met mijn wokkie. Ik dacht direct dat ze ging zeuren over het geluid van mijn uitlaatdempers, maar het bleek tot mijn verbazing toch anders.
Deze mevrouw vroeg mij waar ik mijn quad in onderhoud had. Dus zei ik dat ik deze zelf ( als garagehouder ) in onderhoud heb. Hierop vroeg ze of ik haar quad ook wou onderhouden.
Ik vroeg haar wat voor een quad ze dan wel niet had. Ze opende de schuur en daar stond me toch een mooie quad. Het bleek een SMC 302 Jumbo ( 300cc ) te zijn. Ik vroeg haar of het een chinese quad was. Hierop zei ze dat dat niet zo was, maar na wat gegoogle ben ik toch tot de ontdekking gekomen dat het wel een chineesje is. Volgende week vrijdag ga ik m een onderhoudsbeurtje geven en het duimgas vervangen voor snelgas. De eigenaresse klaagt namelijk over een lamme duim bij lange ritten. Tevens nog een druppellader aansluiting plaatsen, zodat de druppellader zeer snel aan te sluiten is. Ben benieuwd hoe zo'n wokkie rijdt. Tevens ben ik nog op zoek naar een dealer voor een eventuele oliefilter en vragen. Wie kan me daar aan helpen???
- Bijlagen
-
smc-jumbo-302.jpg
- smc jumbo 302. mooi groot bakbeest.
- (79.06 KiB) 201 keer gedownload
As de Brandweer