pieteratv schreef:De kant waar de velg op ligt heb ik gevijld. Je gaat als volgt te werk: je pakt een rolmaat of duimstok, je zet de quad van de grond dmv as steunen of blokken, pakt een duimstok of rolmaat en neem een vast punt op de quad (frame), nu meet je de afstand van dit punt tot aan een bepaalde rand van het profiel van je banden. Je draait het wiel net zo lang tot de afstand het grootst is. Nu kijk je welke bout van het wiel ten opzichte van het punt waar je de grootste aftand hebt gemeten het dichtste bij is, markeer deze bout en het gat waar die in zit. haal het wiel er af en vijl op het gemerkte punt de verf weg. Daarna het wiel er weer op, draaien en nog een keer meten. dit herhaal je net zo lang totdat het wiel niet meer slingert of je geen afwijking meer kan meten. Het kan zijn dat je dus door de verf ook wat metaal moet weg vijlen, dit is afhankelijk van hoe hard het wiel slingert. Succes
bashanboy schreef:kan 3 dingen zijn
Moer niet vast van de hub
Lagers versleten
Of kogels versleten
nickos schreef:bashanboy schreef:kan 3 dingen zijn
Moer niet vast van de hub
Lagers versleten
Of kogels versleten
-moer das die buitenste kopereachtige moer hEen expert is iemand die binnen een beperkt vakgebied alle mogelijke fouten heeft gemaakt.
fretje-pitbull schreef:nja remschijf....
en anders denk ik je band vervangen door een gewoon merk
Keer terug naar Start en loop problemen
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten