Denk je echt, ik ben er al zo voorzichtig mee. Het begon met tikken, daarna heb ik de naaf nagekeken en niets gevonden. Afgelopen zaterdag zag ik de scheuren pas?.
Spulletjes binnen liggen bij de bandenboer. Eventjes aan het kijken geweest naar da spacers hierbij de eerste foto's.
De spacer gemonteerd
Bandje erop (en ja hij zit nog niet vast)
Van de achterkant
Het verschil.
Origineel met de velg al omgedraaid.
Nu zoals hij hoort met spacer gemonteerd.
En ja de draairichting klopt niet maar dat komt omdat ik niet kon wachten. Het andere wiel lag er nog op. Ik heb destijds m'n wielen omgedraaid voor een bredere look.
Het is dan ook geen seriematige productie. De mijne werden one off gedraaid en CNC gefreesd. Ik geloof dat hij er ongeveer 6 uur mee zoet geweest is. Nou dan 6 x 40 eurie + materiaal en je zit er zo aan. voor mij was het een vrienden dienst maar 10 setjes kan hij nattuurlijk nooit tussendoor maken.
Ik zag trouwens dat ze een foto verwijderd hebben??, ga ik na.
Dank u, van het weekeinde eens afbouwen. heb vandaag mijn velg terug opgehaald. Enkel moet moeders de vrouw tot en met vrijdag s'avonds werken. dus weer een weekeindje sleutelen (ook leuk)
nouw doet die er toch lang over , op werk beschikken we ook tot ukoma cnc draai machines als je 1 keer het programma gemaakt hebt , duus ong 1 uurtje , heb ik ze alle 4 na 30 min klaar hoe je ze in de winkel kan krijgen ps het is niet gewoon alu he is speciaal gewoon alu is te zacht voor spoorverbreders
kijk niet naar het merk quad maar kijk naar de quadrijder.