Project R.T

Voor de hardcore pimpers en verbouwers van de quads.

Re: Project R.T

Berichtdoor ulleke » 07 jun 2011 17:44

Goed bezig man, gaat al echt ergens op lijken. Blij te horen dat de bugs er al ver uit zijn. En dat die RT kogels goed werken, ik heb ze namelijk ook besteld en verwacht ze morgen binnen.

Als je nog tips hebt hou ik me aanbevolen.

Keep up the good work:-)

Grtz Dr
Grtz Ulleke aka Dré
ulleke
CQ supporter
CQ supporter

Delen op

Share on Facebook Facebook

Berichtdoor admin » 07 jun 2011 18:21

bmw5s schreef:
vince schreef:Volgens mij is het niet moeilijk om gewoon 250 cc op je kenteken te krijgen .

Het eeeeeeeeeenige probleem waar ik wellicht tegen aanloop is dat op het cvo staat dat de bassie 200 voor 1 persoon is. Ik wil toch echt wel voor 2 persoenen hebben. Zodat ik hem ook voor 2 personen kan verzekeren.
Ik hoop dus dat ik de keurmeester wel kan overtuigen dat hij hem al 2 personen invoert zonder allemaal extra poespas en extra kosten ;)

Heb het allemaal uitgezocht dus als iemand nog vragen heeft :thumbup:

Is mij wel gelukt bij de rdw in Amsterdam. Die keurmeester kwam er zelf mee....
Ik denk dat je daar gewoon een beetje mazzel mee moet hebben.
Afbeelding Greetz Admin
admin
Site Admin
Site Admin

Berichtdoor bmw5s » 07 jun 2011 20:40

admin schreef:
bmw5s schreef:
vince schreef:Volgens mij is het niet moeilijk om gewoon 250 cc op je kenteken te krijgen .

Het eeeeeeeeeenige probleem waar ik wellicht tegen aanloop is dat op het cvo staat dat de bassie 200 voor 1 persoon is. Ik wil toch echt wel voor 2 persoenen hebben. Zodat ik hem ook voor 2 personen kan verzekeren.
Ik hoop dus dat ik de keurmeester wel kan overtuigen dat hij hem al 2 personen invoert zonder allemaal extra poespas en extra kosten ;)

Heb het allemaal uitgezocht dus als iemand nog vragen heeft :thumbup:

Is mij wel gelukt bij de rdw in Amsterdam. Die keurmeester kwam er zelf mee....
Ik denk dat je daar gewoon een beetje mazzel mee moet hebben.

Ja dat is idd lekker als dat kan. Ik denk dat dit gebeurt doordat quads invoeren niet vaak gebeurt. En men toch het idee van een motor of scooter heeft en deze veelal wel goedkeurt met 2 personen. Ben benieuwd. En als je het echt aangeeft dat je het wilt kan ie toch even kijken of het kan, hijs niets voor niets keurmeester :lol:
bmw5s
350cc

Berichtdoor vince » 08 jun 2011 10:18

Ik had dit eens gelezen :In reactie op uw e-mail, bericht ik u het volgende.

U vraagt of er bij een motorwijziging een herkeuring moet plaats vinden.

Wanneer er in een gekentekend voertuig een motor wordt aangebracht met een andere motorcode dan moet het voertuig bij een van de keuringsstations van de RDW worden gekeurd om het kenteken en het kentekenregister aan te laten passen.

Wanneer tijdens de keuring blijkt dat het gewijzigde voertuig overeenkomt met een bestaande typegoedkeuring en het voertuig aan de overige eisen voldoet krijgt u een gewijzigde kentekenbewijs uitgereikt. Het overeenkomen met een typegoedkeuring kunt u eventueel aantonen met een verklaring van de fabrikant of zijn gemachtigde importeur.

Wanneer tijdens de keuring blijkt dat het gewijzigde voertuig niet overeenkomt met een bestaande typegoedkeuring dan wordt u doorverwezen naar het Test Centrum Lelystad (TCL), voor het afleggen van een geluidstest. Wanneer de geluidstest met goed gevolg is afgelegd krijgt u een gewijzigd kentekenbewijs uitgereikt.

Wanneer bij de keuring blijkt dat het vermogen van de dan gemonteerde motor vergeleken met het vermogen van de origineel gemonteerde motor met meer dan 40% is toegenomen dan dient er tevens een weggedragtest te worden afgelegd op het TCL. Eventueel kan aan u worden gevraagd het vermogen van de motor aan te tonen. Wanneer de weggedragtest met goed gevolg is afgelegd krijgt u een gewijzigd kentekenbewijs uitgereikt.

De kosten voor de keuring motorwijziging zijn euro 41,50, voor een eventuele weging euro 17,50, voor een geluidstest euro 348,00 en voor een weggedragtest euro 275,00. Een afspraak voor een keuring kan bij een van de keuringsstations van de RDW worden gemaakt. De keuringsstations zijn bereikbaar via www.rdw.nl of telefoon 0900 0739.
Ik vertrouw erop u hiermee voldoende te hebben ge
vince
350cc

Berichtdoor bmw5s » 12 jun 2011 21:07

Lekker weekend en heb mooi stukkie gereden bij mij in de buurt.

Heb de bouten van de ophangpunten van de A-arme vervangen door wat langere. Slotmoeren zitten hierdoor goed vast. Met die ouder was het netttt niet. Heb dit maar gedaan omdat ik ergens keer had gelezen dat ze los waren gekomen en dat je dan een lekkere klappert maakt.

Heb de remlichtschakelaar van het voetrempedaal ook ge
bmw5s
350cc

Berichtdoor bmw5s » 20 jun 2011 20:56

morgen pakketjeeeeeeeeee :lol: :lol:
Met wellicht cvo?

filmpje!

Link
bmw5s
350cc

Berichtdoor DexterXL » 20 jun 2011 21:05

Was ie daar koud? dus stond hij op de choke...want ik vind hem wel heel hoog
stationair lopen.
Maar wel mooie led knippers....en een goed idee om de teller zwart te spuiten,
valt gelijk een stuk minder op :thumbup:
Yamaha FZ6S Fazer 2004

http://www.fotodennis.webnode.nl

Het wok-patent......aan sleutelen komt geen end !!
DexterXL
500cc
500cc

Berichtdoor bmw5s » 20 jun 2011 21:09

DexterXL schreef:Was ie daar koud? dus stond hij op de choke...want ik vind hem wel heel hoog
stationair lopen.
Maar wel mooie led knippers....en een goed idee om de teller zwart te spuiten,
valt gelijk een stuk minder op :thumbup:

Is nieuw 250 blok. Moest even wat hoger laten lopen omdat ie anders uitviel. Dit was 2e keer dat ie liep ofzo.
Heb hem nu goed afgesteld en laat hem wel lager lopen hoor :thumbup:
Zit nu een 250kmtellerdisplay op dus heb deze over. Maar vond het resultaat ook wel naar behoren :lol:
bmw5s
350cc

Berichtdoor bmw5s » 20 jun 2011 21:11

omdat de updates beetje uitblijven

filmpje! :lol: van 2 jaar terug ofzo :lol: daar trok mijn 200 blok echt als een beer :thumbup:

Link
bmw5s
350cc

Berichtdoor bmw5s » 21 jun 2011 18:35

Update.

Vandaag pakketje binnen gekomen :D
Was voor mij doen erg groot pakketje, wat bleek?
CVO :D :D :D hiephoi!
Afbeelding

Dank u ALG.

Verder ook 38 tands tandwiel binnen gekregen :thumbup:
Afbeelding

En heb ook een nieuwe thermostaat met temperatuur sensor.

Afbeelding

Nou komt het puzzelen. Want net zoals je op de foto ziet. Hij heeft maar 1 aansluitingspunt. Even verder geredeneerd.
In temp.sensor zit weerstand. Hoe warmer die wordt hoe lager weerstand word. En omdat er maar 1 aansluitingplug op zit was mijn redenatie.
Je hebt de pluspool van kabelboom. gaat naar kmtellerdisplay sluit aan op temp punt en gaat met - in een directe weg naar de temp.sensor. En de stroom loopt dan van de aansluitplug door tempsensor en raakt met schroefdraad blok aan en zo kan stroom verder lopen naar - accu. Doordat tempsensor een weerstand heeft bij bepaalde temp kan er met bepaalde temp. maar zoveel stroom rondlopen. en geeft het kmtellerdisplay met bepaalde stroomsterkte zoveel streepjes aan hoe warm de motor is.

Als iemand iets anders denkt of hierop iets aan heeft te merken. ik hoor het graag. Maar dit leek mij logisch omdat je maar 1 aansluitplug op de temp.sensor hebt.

Groete :-)))
bmw5s
350cc

VorigeVolgende

Keer terug naar projecten