jullie zullen je toch niet laten kennen dat het alleen maar jla streetquads zijn die dag?

dimpower schreef:ja moeten er toch wel al een aantal zijn?zo als ik al gehoord of gelezen heb komen er toch heel wat.zelfs bijna de ganse jla groep komt.
jullie zullen je toch niet laten kennen dat het alleen maar jla streetquads zijn die dag?![]()
![]()
![]()
dimpower schreef:ik kom met aanhanger maar waarschijnlijk uit de verkeerde richting en denk niet dat we er 2 quads opkrijgen.
dimpower schreef:zal het eens bekijken of dat zou lukken 2 quads op de aanhanger.
ahmet schreef:Zo mensen als het goed is hoop ik ook te komen. Wel met mijn quad natuurlijk , ik kom uit Gorinchem ik heb geen aanhanger of iets ik moet gewoon met Quad rijden. alleen ik druf het niet zo helemaal alleen rijden het zou wel leuk zijn met meerdere quads rijden dan heb je ook beetje steuning aan elkaar. gaat iemand via deze kant langs en ik heb nog geen ervaring op snelweg met mijn quad dus ik weet niet wat de doet op snelweg.ik denk dat het een leuke dagje word.
BBQBarman schreef:Als iedereen met de quad gaat dan ga ik misschien van ridderkerk naar chaam ff kijken hoe het weer wordt
Keer terug naar Toer afspraken/ rit agenda
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast