Vanavond nog even een klein stukje gereden om met de choke en de luchttoevoer te spelen. Maar dat hielp niets, dus het is gewoon wachten op de nieuwe sproeiertjes die komen morgen of zaterdag. Aangezien het wel mooi weer was hier in 't zuiden heb ik nog wat foto's gemaakt.

Verder ben ik thuis maar begonnen met het demonteren van de carburateur. Alleen kwam ik de volgende 2 zaken tegen die ik niet helemaal kan plaatsen.
Een of ander slangetje met een potje eraan komt vanaf het motorblok omhoog en rechts boven de carburateur zit een soort gelijk slangetje met ook een potje eraan vast (zie de pijltjes op de foto). Weet iemand wat dit is en hoort dit aan elkaar vast of niet?

Verder zit er in de buurt van de koelslang bij het motorblok (linkerzijde) een pinnetje en stekkertje (deze zat los bij mij). Zelfde vraag geldt ook hier, weet iemand wat dit is en waarvoor het dient?

Ik moet morgen nog even een goeie steeksleutel 10 regelen en dat kan ik de boutjes losdraaien en de carburateur eens bekijken. De how-to's en topics over het afstellen zijn gelukkig duidelijk. Dus ik verwacht daar niet al te veel problemen tegen te komen.