Weet niet of je ook meer moet betalen voor het 'nieuwe' type aangezien hij de oude zogenaamd niet meer doet verkopen. Maar daar moet je dus ook even op letten. De nieuwe types zijn zo ver ik weet alleen maar met de brede ijzeren draagarmen (135 cm) en dus niet die van 125 cm breed met de aluminium draagarmen. Niks mis daarmee natuurlijk, zo lang je er maar niet meer voor hoeft te betalen.
En met die koppeling is gewoon onzin, daar zal niks aan worden gedaan. Je krijgt hem gewoon standaard zoals die uit China komt, alleen dan opgebouwd.
Dit zijn overigens de dingen die ze nog moeten monteren als ze hem uit de krat halen. Eerst even 2 foto's van de mijne zodat je een duidelijker beeld hebt hoe ze ook bij hun aan komen.

- Bij de achteras de wielnaven (hier moeten borgpennen door de moeren zitten)
- De wielen (kijk of alle wielbouten/moeren erop zitten en goed vast zitten)
- Op alle 4 de wielen de kapjes in het midden zodat je de moeren van de wielnaven niet kunt zien.
- Stuurstangen (hier moeten ook borgpennen door de moeren zitten)
- Stuur
- Stuurlampje (is schijnbaar dagrijverlichting maar dit boeit niet echt als deze niet erop zit)
- Tachometer
- Kap voor het stuur, op de voorkap
- Rugsteun
- Bullbar
- Verlichting achter met kentekenhouder (fapfap en ik hadden beide het probleem dat de kabels verkeerd in de stekker zaten voor het rem/achterlicht, controleer dus even of de verlichting het allemaal goed doet)
Dat was het denk ik wel. Als er voor de rest iets fout is zal dat waarschijnlijk vanuit de fabriek in China zijn. Voor de zekerheid dus even kijken of alle boutjes en moertjes goed vast zitten en eventueel wat loctite gebruiken op belangrijke punten.