BOBO schreef:Haha ik voel een discusie aankomen
BOBO schreef:Haha ik voel een discusie aankomen
Chucky schreef:De motor zal een stuk beter trekken dan de 250'jes.
Top heeft natuurlijk ook weer veel met de vertanding te doen.
Maargoed laat er maar een lid bijkomen welke hem zelf heeft en zijn ervaring met ons delen. Wellicht wordt de snelheid standaard onderschat en loopt hij stukkie rapper. We zullen zien, wellicht kan Q ons daar meer over vertellen binnekort
4 wieltjes schreef:Hij(Q dus) kan er altijd een paar slechte rappers op laten rijden.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
4 wieltjes schreef:Dat is ook zo Maarten, maar toch is er iets voor te zeggen dat je met die dubbele CC maar een 30 km meer snelheid heb.
Het kan ook natuurlijk zijn dat het in de kracht ligt van de motor en niet in de top.
Verder ben ik niet gecharmeerd van personen met vuurwapens en om eerlijk te zijn niet bang voor personen met vuurwapens of enig ander wapen.(hoe heldhaftig het ook klinkt).
Maar wederom,men kent mijn achtergrond hier niet.
Nu de rede waarom ik eigenlijk van quad overging in een reaktie naar die rappers.
Lees de tekst hieronder en mijn reply.
Het was meer een woordspelinggrap van mijn zijde.Chucky schreef:De motor zal een stuk beter trekken dan de 250'jes.
Top heeft natuurlijk ook weer veel met de vertanding te doen.
Maargoed laat er maar een lid bijkomen welke hem zelf heeft en zijn ervaring met ons delen. Wellicht wordt de snelheid standaard onderschat en loopt hij stukkie rapper. We zullen zien, wellicht kan Q ons daar meer over vertellen binnekort4 wieltjes schreef:Hij(Q dus) kan er altijd een paar slechte rappers op laten rijden.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Keer terug naar Chinees of geen trek?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 8 gasten