jla loncin ervaring..

Algemene discussie, nieuwtjes etc. over de Bashan, JLA/Jinling, EGL, Spy, Shineray en andere Chinese quads. (Geen technische vraagstukken!)

Re: jla loncin ervaring..

Berichtdoor x187 » 09 apr 2012 10:54

Ik verwacht een heerlijk geluid! :P... Ik ben zeer benieuwd naar je uitlaat!
Avatar gebruiker
x187
350cc
 
Berichten: 515
Geregistreerd: 24 dec 2011 20:45

Delen op

Share on Facebook Facebook

Re: jla loncin ervaring..

Berichtdoor dimpower » 09 apr 2012 11:22

ik hoop het.maar het is vooral voor de looks dat ik het doe.de 2 einddempers blijf ik behouden,die zijn al in rvs maar het is het stuk met de T-splitsing en het eerste stuk met de cat en de SAS die nu in rvs moeten komen.ik weet niet of het geluid heel veel zal veranderen daar door.misschien wel een beetje door de cat die weg zal zijn.we zien wel.
onderstaande foto's zijn de 2 stukken die vervangen worden door rvs exemplaren.

Afbeelding

Afbeelding
Waarom gemakkelijk als het ook moeilijk kan!
Avatar gebruiker
dimpower
Moderator
Moderator
 
Berichten: 6342
Geregistreerd: 11 jul 2010 18:45
Woonplaats: Veurne(België)

Re: jla loncin ervaring..

Berichtdoor DexterXL » 09 apr 2012 13:16

oei wat een slechte t-stuk, daarmee heb je de flow van een baksteen, ik denk
als dat alleen al vloeiender gemaakt word, dat je al wat vlotter word :thumbup:
Yamaha FZ6S Fazer 2004

http://www.fotodennis.webnode.nl

Het wok-patent......aan sleutelen komt geen end !!
Avatar gebruiker
DexterXL
500cc
500cc
 
Berichten: 3244
Geregistreerd: 11 jun 2011 23:00
Woonplaats: Noord-West Veluwe

Re: jla loncin ervaring..

Berichtdoor Remq » 09 apr 2012 13:19

Afbeelding

in die acceleratie zit gewoon een membraam
Wie vraagt is een dwaas voor 5 minuten, wie niet vraagt blijft altijd een dwaas
Avatar gebruiker
Remq
CQ supporter
CQ supporter
 
Berichten: 2144
Geregistreerd: 05 jan 2012 19:52
Woonplaats: heerhugowaard

Re: jla loncin ervaring..

Berichtdoor dimpower » 09 apr 2012 13:28

DexterXL schreef:oei wat een slechte t-stuk, daarmee heb je de flow van een baksteen, ik denk
als dat alleen al vloeiender gemaakt word, dat je al wat vlotter word :thumbup:

is ook de bedoeling dat vooral dat T-stuk beter wordt.de originele is inderdaad meer afremmend dan iets anders.dan zou je de binnenkant eens moeten zien :crazy: :crazy: :crazy: er staat in de topic van hejoki een foto als ik me niet vergis hoe de binnenkant van het t-stuk eruit ziet.is gewoon een ramp.je kan er met de dremel serieus materiaal nog wegnemen.
Waarom gemakkelijk als het ook moeilijk kan!
Avatar gebruiker
dimpower
Moderator
Moderator
 
Berichten: 6342
Geregistreerd: 11 jul 2010 18:45
Woonplaats: Veurne(België)

Re: jla loncin ervaring..

Berichtdoor x187 » 09 apr 2012 13:28

In de SAS zit inderdaad gewoon een membraan, zodat je uitlaatgassen niet daar naar buiten kunnen maar alleen verse lucht naar binnen kan...
Avatar gebruiker
x187
350cc
 
Berichten: 515
Geregistreerd: 24 dec 2011 20:45

Re: jla loncin ervaring..

Berichtdoor Remq » 09 apr 2012 13:30

word in verschillende topics over het zelfde gepraat word wel verwarrend zo :crazy:
Wie vraagt is een dwaas voor 5 minuten, wie niet vraagt blijft altijd een dwaas
Avatar gebruiker
Remq
CQ supporter
CQ supporter
 
Berichten: 2144
Geregistreerd: 05 jan 2012 19:52
Woonplaats: heerhugowaard

Re: jla loncin ervaring..

Berichtdoor dimpower » 09 apr 2012 13:31

gooi er maar terug tussen remq als je wil dat hij terug wat meer knalt.
Waarom gemakkelijk als het ook moeilijk kan!
Avatar gebruiker
dimpower
Moderator
Moderator
 
Berichten: 6342
Geregistreerd: 11 jul 2010 18:45
Woonplaats: Veurne(België)

Re: jla loncin ervaring..

Berichtdoor x187 » 09 apr 2012 13:36

Remq schreef:ik heb mijn klep eraf en blijft eraf minder dode momenten bij het schakelen..
idiaal :D


Tsja dit wordt zo een welles nietes verhaal. Laten we het erop houden dat dit punt onbewezen is totdat er een vermogensmeting komt met en zonder klep... Want hoe zou je theoretisch kunnen onderbouwen dat er een restrictie wordt weggenomen? Ik kan namelijk wel theoretisch onderbouwen waarom "ik denk" dat dat niet zo is...

Laten we de discussie dan hier houden, waar die thuishoort :)...
Avatar gebruiker
x187
350cc
 
Berichten: 515
Geregistreerd: 24 dec 2011 20:45

Re: jla loncin ervaring..

Berichtdoor dimpower » 09 apr 2012 13:40

:thumbup:
je uitleg klopt volledig x187.theoretisch gezien kan er inderdaad geen vermogenwinst mogelijk zijn en in de praktijk ook niet.het bevorderd alleen maar de knallen in de uitlaat.volgens mij is het gewoon psychologisch en doordat hij iets anders klink dat er wordt gedacht dat hij beter gaat.
we houden erover op en zoeken terug een ander onderwerp :thumbup:
Waarom gemakkelijk als het ook moeilijk kan!
Avatar gebruiker
dimpower
Moderator
Moderator
 
Berichten: 6342
Geregistreerd: 11 jul 2010 18:45
Woonplaats: Veurne(België)

VorigeVolgende

Keer terug naar Chinees of geen trek?

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 5 gasten