DexterXL schreef:Ik zeg: Loctite![]()
Heb bij mij het gehele subframe helemaal in de loctite, incl. de beugels voor de
kappen enz..... als het nu nog lostrilt....
Nieuwe chinese bouten ook niet.BBQBarman schreef:Oude chinees bout zijn niet zo geweldig
4 wieltjes schreef:Nieuwe chinese bouten ook niet.BBQBarman schreef:Oude chinees bout zijn niet zo geweldig![]()
![]()
BBQBarman schreef:4 wieltjes schreef:Nieuwe chinese bouten ook niet.BBQBarman schreef:Oude chinees bout zijn niet zo geweldig![]()
![]()
![]()
![]()
dimpower schreef:En moest je het weten zijn de nieuwe bouten die je erin gedraaid hebt ook made in china![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
bogus schreef:Vandaag het kleine wokje afgesteld alle bouten & moeren nagetrokken.
Wokje draait als een zonnetje nu, trekt vele beter als dat hij ooit gedaan heeft.
Voor de grote wok vandaag de vrinden van TNT aan de deur gehad met mijn bestelde onderdelen, terwijl ik zelf net niet thuis was, aaaarghh!!!!!!
BBQBarman schreef:bogus schreef:Vandaag het kleine wokje afgesteld alle bouten & moeren nagetrokken.
Wokje draait als een zonnetje nu, trekt vele beter als dat hij ooit gedaan heeft.
Voor de grote wok vandaag de vrinden van TNT aan de deur gehad met mijn bestelde onderdelen, terwijl ik zelf net niet thuis was, aaaarghh!!!!!!
Die dynamiet (tnt) bedrijf levert niks meer tis postnl geworden toch?
Keer terug naar Chinees of geen trek?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 10 gasten