hier heb ik een schema of het ook klopt ??
http://www.quadmania.cz/forum-detail/?f ... d=3&pgr=34
Z@@lo schreef:Alles los gooien en overnieuw beginnen. Omdat stekkers het zelfde zijn, hoeven ze niet op elkaar te passen. Kleur op kleur niet stekkermaat op stekkermaat.
Boom over je frame. Eerst de kabels uit je motorblok aansluiten. Daarna spanningsregelaar en cdi.
Dan je startrelay. Bobine aansluiten.
Dan massa maken zoals beschreven. Nog geen stroom geven.
Voor je teller aansluiten en je contact.
Ga dan maar eens kijken wat je over heb.
Maar van links naar rechts vliegen werkt niet. Je heb nu geen idee meer wat je aan het doen ben.
Kijk even je andere topic na. Die gooi ik er morgen vanaf.
michel pet schreef:hier heb ik een schema of het ook klopt ??
http://www.quadmania.cz/forum-detail/?f ... d=3&pgr=34
Firehuntah schreef:Heb je geen 2 polige stekkertje met een roze en een geel/rode kabel op je kabelboom zitten? Deze waren op mijn kabelboom namelijk de 2 kabels voor het startrelais. Nu waren de kabels van het startrelais zelf bij mij ook roze en geel/rood dus dat was vrij duidelijk maar dit lijkt bij jou niet het geval te zijn. Altijd leuk dat de Chinezen zelfs bij exact dezelfde kabelboom nog verschillende kleuren gebruiken per kabelboom of serie die ze maken. Maakt het er niet makkelijker op.
Stekkers voor de lichtschakelaar en tacho kun je inderdaad niet echt fout aansluiten, dit zijn allemaal aparte stekkers.
Kijk ook even of je zekering nog heel is aangezien je het eerst verkeerd had aangesloten. Is best mogelijk dat deze nu kapot is.
Firehuntah schreef:Nja mooi dat je die stekker gevonden hebt in ieder geval, dat zijn toch echt de 2 kabels voor het startrelais aan te sturen.
Wat betreft het contactslot, je zou niet de eerste zijn die de hele kabelboom heeft nagekeken en uiteindelijk het contactslot defect blijkt te zijn. Dit gebeurt wel vaker. Contactslot bij mij was na zo'n 300 km al kapot, dus dat zegt wel iets over de kwaliteit ervan.
Z@@lo schreef:Alles los gooien en overnieuw beginnen. Omdat stekkers het zelfde zijn, hoeven ze niet op elkaar te passen. Kleur op kleur niet stekkermaat op stekkermaat.
Boom over je frame. Eerst de kabels uit je motorblok aansluiten. Daarna spanningsregelaar en cdi.
Dan je startrelay. Bobine aansluiten.
Dan massa maken zoals beschreven. Nog geen stroom geven.
Voor je teller aansluiten en je contact.
Ga dan maar eens kijken wat je over heb.
Maar van links naar rechts vliegen werkt niet. Je heb nu geen idee meer wat je aan het doen ben.
Kijk even je andere topic na. Die gooi ik er morgen vanaf.
Keer terug naar Electra/ Ontsteking
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast