hij sloeg bij mij in het begin ook nooit aan terwijl alles wel werkte
dus
ik vernieuw na zo 800 km de olie nog een keer want wie zegt dat na de eerste olie vervanging alle het ijzer troep er uit is
DexterXL schreef:De fan is er om hem op zijn ideale werktemp. te houden, heter mag wel maar dan heb je kans dat je bv iets vermogens verlies hebt.....
Remy schreef:DexterXL schreef:De fan is er om hem op zijn ideale werktemp. te houden, heter mag wel maar dan heb je kans dat je bv iets vermogens verlies hebt.....
Dat bleek ook wel uit de zeer slechte reactie op gas geven toen. Nadat ie een kwartier stil had gestaan had ik weer terug vermogen. Zonder te hoeven sleutelen
Vanavond de uitlaat eronderuit geschroefd. Het was een aardig lastig karweitje om de uitlaat uit elkaar te halen maar het is gelukt.
Nu is alleen mijn vraag aan de specialisten hier, het tussenschotje wat onderin de pijp zit die ik eruit gehaald heb, kan ik er voorzichtig uit tikken. om zo ervoor te zorgen dat het geluid wat verbeterd en de befaamde plofjes bij gas los gaan onstaan.
Als die eruit is, is de uitlaat eigenlijk een open buis met de isolatie om de buitenmantel heen. De dB killer die voorin gelast zit kan in principe blijven zitten, of moet ik echt alles uit elkaar halen en terug lassen???
Ik had al verschillende topic over de uitlaten doorgelezen, maar nergens iets met een foto gevonden of een how-to. Ik hoop dat er aantal mensen mij kunnen helpen hiermee.
Keer terug naar Me and my quad
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 45 gasten