Remy / EGL Madmax

De plaats om je voorsteltopic te maken.

Remy / EGL Madmax

Berichtdoor Remy » 26 jul 2012 10:34

Bij deze wil ik mij even voorstellen. Ik ben Remy woonachtig in het West-Brabantse land. Ik was opzoek naar een leuk hobby voertuig / projectje en kwam eigenlijk niet iets tegen waar ik echt van zei, dit is het.

Tot ik op internet ineens een JLA Loncin zag staan en dacht dat komt nu goed in de richting wat ik zoek. Uiteindelijk heb ik hier al een aantal weken anoniem het forum door zitten pluizen opzoek naar alle verhalen, tips en andere zaken.

Inmiddels had ik bij Maarten van Q-Trading een afspraak gemaakt om te komen kijken naar een Loncin. Eenmaal daar aangekomen viel de Loncin mij eigenlijk tegen. Ik vind hem in het echt wel erg klein (zeker als je er met z'n twee
Avatar gebruiker
Remy
400cc
 
Berichten: 736
Geregistreerd: 19 jul 2012 10:53
Woonplaats: Westelijk Brabant

Delen op

Share on Facebook Facebook

Re: Remy / EGL Madmax

Berichtdoor BBQBarman » 26 jul 2012 17:07

Welkom remy
Veel sleutel en rij plezier
Zo te zien gaan de madmaxxies deze forum heersen :)
Avatar gebruiker
BBQBarman
CQ supporter
CQ supporter
 
Berichten: 4421
Geregistreerd: 08 jun 2011 15:18
Woonplaats: Lisse

Re: Remy / EGL Madmax

Berichtdoor dimpower » 26 jul 2012 17:33

Welkom en veel plezier met de madmax. ;)
Waarom gemakkelijk als het ook moeilijk kan!
Avatar gebruiker
dimpower
Moderator
Moderator
 
Berichten: 6342
Geregistreerd: 11 jul 2010 18:45
Woonplaats: Veurne(België)

Re: Remy / EGL Madmax

Berichtdoor selwyn » 26 jul 2012 18:26

Welkom bij de club. Zo te zien is de eerste serie van velgen weer terug. Aangezien ze nu weer met blanke lak aan de binnenkant zijn.
Iets wit waar pit in zit!
Avatar gebruiker
selwyn
400cc
 
Berichten: 745
Geregistreerd: 08 mei 2011 16:49
Woonplaats: De Zeeuwse polders

Re: Remy / EGL Madmax

Berichtdoor Remy » 26 jul 2012 19:22

Dank u voor het welkom, vanmiddag om 14:00uur is de quad afgeleverd. Dus even naar het postkantoor voor de kentekenpapieren en rij plezier kon beginnen.

Inmiddels de 1e voorzichtige 10 kilometer erop zitten en tot op heden geen andere mankementen tegengekomen dan de sensor van de kilometerteller. Beetje bijstellen en nu geeft hij wel de correcte snelheid. Het schakelen is wel even wennen moet ik zeggen, maar rustig aan en dan komt het wel goed.

Voor de foto-freaks (en die zijn er hier volgens mij genoeg) nog even wat zomerse plaatjes.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Avatar gebruiker
Remy
400cc
 
Berichten: 736
Geregistreerd: 19 jul 2012 10:53
Woonplaats: Westelijk Brabant

Re: Remy / EGL Madmax

Berichtdoor BBQBarman » 26 jul 2012 20:22

Goed dat je rustig aan begint
En ook fijn dat je meteen fotos upload als je info nodig hebt
Kan je na het zoeken ook nog vragen anders kan je kijken in me project topic
Avatar gebruiker
BBQBarman
CQ supporter
CQ supporter
 
Berichten: 4421
Geregistreerd: 08 jun 2011 15:18
Woonplaats: Lisse

Re: Remy / EGL Madmax

Berichtdoor Remq » 26 jul 2012 20:51

Welkom ,ziet er goed uit en gelijk foto,s :thumbup:
Veel plezier er mee ,
Wie vraagt is een dwaas voor 5 minuten, wie niet vraagt blijft altijd een dwaas
Avatar gebruiker
Remq
CQ supporter
CQ supporter
 
Berichten: 2144
Geregistreerd: 05 jan 2012 19:52
Woonplaats: heerhugowaard

Re: Remy / EGL Madmax

Berichtdoor DxJ » 27 jul 2012 15:17

we love photo's Afbeelding :clap: :thumbup: :-)))
The best engine in the world is the vagina. It can be started with one finger, it is self-lubricating,
it takes any size piston, and it changes its own oil every four weeks.
It's only a pity that the management system is so temperamental
Avatar gebruiker
DxJ
400cc
 
Berichten: 606
Geregistreerd: 14 dec 2011 14:31
Woonplaats: tongeren belgie

Re: Remy / EGL Madmax

Berichtdoor Z@@lo » 27 jul 2012 16:03

Ziet er super uit! Welkom :wave:
Afbeelding [url=https://www.qc-oldschoolbastards.nl[/url]
Avatar gebruiker
Z@@lo
Moderator
Moderator
 
Berichten: 1914
Geregistreerd: 20 mei 2012 06:47
Woonplaats: Spijkenisse

Re: Remy / EGL Madmax

Berichtdoor Remy » 31 jul 2012 18:44

Vandaag weer even een rondje gereden ditmaal samen met mijn vriendin. Alles ging helemaal prima en na 7 kilometer zet ik hem op het industrieterrein op een rustig weggetje aan de kant zodat mijn vriendin ook eens kan proberen. Uiteraard alles even uitgelegd en toen zij probeerde te starten wilde hij niet aanslaan.

Accu zag er verder goed uit, lichten en display deden het prima, de tank zat ook nog voor 75% vol. Op een of andere manier wilde hij gewoon niet, terwijl de keren daarvoor het starten binnen 1 a 2 seconden gebeurde. Een aantal keer proberen en eens om de quad gekeken of er niets los zat / lekte.

Na 10 minuten heb ik het nog eens geprobeerd en toen zat er iets meer leven in als zijnde aanslaan en direct weer afslaan. Een kleine 10 minuten later (en een paar 100 meter duwen verder) nog eens geprobeerd en toen sloeg hij aan maar als ik in zijn vrij iets gas gaf viel hij direct uit. Direct daarna nog eens gestart en hem een minuutje stationair laten draaien (1000-1100 toeren) geen gekke geluiden of andere rare dingen. Toen voorzichtig wat gas gegeven en hij bleef het doen.

Toen zijn we er allebei weer snel op gesprongen en terug naar huis gereden (inmiddels begon het te regenen). Toen ik thuis kwam de motor weer afgezet en daarna opnieuw geprobeerd te starten om te zien of het probleem zich herhaalde. Maar nee, hij liep weer als een zonnetje.

Dus ja, het is mij nog enigszins een raadsel, maar ik zal komende week het forum eens doorpluizen opzoek naar idee
Avatar gebruiker
Remy
400cc
 
Berichten: 736
Geregistreerd: 19 jul 2012 10:53
Woonplaats: Westelijk Brabant

Volgende

Keer terug naar Me and my quad

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 14 gasten