Had zelf ook de keuze tussen een a merk, b merk, en zelfs een c merk. Ik had besloten om er even iets meer geld bij te doen. gelukkig kon het uit. En toch voor een a merk te gaan. Nu kan ik bij elk willekeurig scooter of motorzaakje binnen stappen. En dat vind ik zelf een groot pluspunt. Bij ons willen de zaken geen eens sleutelen aan een b of c quad.
En met goed zoeken kun je leuke quads kopen voor 2500a3000 euro.
Er staat een nette Warrior te koop voor 3000. Maar voor 2500 kon ik hem kopen. Denk dat die nu wel voor 2200 euro weg mag. Want die staat al even te koop op marktplaats. Zit een nieuwe bigend en zuiger in. Dus daar heb je de eerste tijd geen omkijken na.
een kawasaki kfx400 kun je vast ook wel kopen voor rond de 3000.
Maar wil je hem gewoon puur voor straat gebruik. En houd je van knutselen. Dan zijn er ook prima nieuwe quads te koop die aan je verwachtingen zullen voldoen.
Ik kom van een Shineray af. en ben over gestapt naar een Raptor 350r. Nu, het verschil is te groot om voor mij weer terug te stappen naar een chinees. Kan nu met hoge snelheid de handjes los laten zonder dat de quad alle kanten op gaat. Ook is het trillen niet meer aanwezig. Enige wat iets piept is de achterrem. Enige wat kraakt, mijn hersenen als ik aangehouden word
Wat de chinees wel heeft ten opzichte van de japper. De breedte van de quads. De chinees is standaard breder wat het bochten gedrag ten goede komt. De jap zal in veel gevallen verbreed moeten worden